Geheime functies iPhone...

Erg leuk filmpje.... hartstikke nep (toch?), maar... dan wel héél goed gedaan!!! :D

klikerdeklik

Inderdaad. Het is natuurlijk nep inderdaad maar als de iPhone dát ook kan voor dezelfde prijs wordt hij al een stuk aantrekkelijker :lol:

haha, die is leuk :D

Prachtig!

Ik dacht dat je geen spellen kunt spelen voor de iPhone...

http://www.insidemacgames.com/news/story.php?ID=15322

[quote:3062980c99="macmartijn"]Ik dacht dat je geen spellen kunt spelen voor de iPhone...[/quote:3062980c99] Zolang ze in Safari draaien is er geen probleem. Op de dag van de lancering kon je al 2 spellen downloaden.

[quote:c4dc063989="Zakske"][quote:c4dc063989="macmartijn"]Ik dacht dat je geen spellen kunt spelen voor de iPhone...[/quote:c4dc063989] Zolang ze in Safari draaien is er geen probleem. Op de dag van de lancering kon je al 2 spellen downloaden.[/quote:c4dc063989]

oh, op die manier. Ik snap alleen nog steeds niet waarom ze niet gewoon flash erop zetten. Dan krijgen ze een hoop meer positieve reviews. Heeft Apple vast een gpede reden voor, maar die ken ik dan nog niet.

[quote:8fd9b96083="macmartijn"]Ik snap alleen nog steeds niet waarom ze niet gewoon flash erop zetten. Dan krijgen ze een hoop meer positieve reviews.[/quote:8fd9b96083] [quote:8fd9b96083="Gizmodo"]Apple says [to Mossberg, not to the general public] it plans to add that plug-in through an early software update, which I am guessing will occur within the next couple of months.[/quote:8fd9b96083] Grappig dat je het erover hebt... Flash op de iPhone komt er namelijk wel degelijk aan. Walter Mossberg van de Wall Street Journal heeft dat vandaag gezegd. :D