geheugen 266 of 333?

Ik heb een dual 867mhz maar heb bij aankoop van de machine expliciet gevraagd om 333 geheugen zodat ik dat in de "toekomst" kon overzetten op een nieuwe machine, in dit geval een dual 1,42mhz.

Ik kan nu op de modules met de beste wil van de wereld niet terug vinden of het inderdaad 333 modules zijn, heeft iemand een idee waar dat staat op die candybars?

Er van uitgaande dat het RAM geheugen in de oude machine reeds aanwezig is: — Start Apple System Profiler. — Daar moet onder één van de tabs gegevens staan van het RAM geheugen, dus ook of het 266 of 333 is. — Bij deze gegevens staat ook in welke sleuf het RAM geheugen is gezet. — De nummers van de sleuf is ook op het moederbord gegraveerd. Er moet op deze manier uit te komen zijn.

— Daar moet onder één van de tabs gegevens staan van het RAM geheugen, dus ook of het 266 of 333 is.

Ik kan juist die info niet terug vinden daartussen, enig idee waar ik het verder nog kan zoeken?

Zoals Zora la rousse beschrijft is het goed alleen jammer dat dit niet werkt onder OS X !!!!! Onder OS 9 geeft systemprofiler het exacte type geheugen weer. Zojuist getest.