gekochte Itunes naar MP3???

Ja maar ik hoopte dat daar een stukje bij stond over beschermde stukjes...

Ik had geen tijd om het door te lezen…
Ben druk met school

Sorry hoor! :roll:

Nog een andere link!!

http://forum.dbpoweramp.com/showthread.php?t=7404

Dus je post een link naar iets waarvan je niet weet wat er staat ? Aardig bedoeld, maar heeft weinig nut. Als je geen tijd hebt om het door te lezen, post dan gewoon niets, en wacht tot je meer tijd hebt...

[quote:a8ff846f79="unSOUND"]Dus je post een link naar iets waarvan je niet weet wat er staat ? Aardig bedoeld, maar heeft weinig nut. Als je geen tijd hebt om het door te lezen, post dan gewoon niets, en wacht tot je meer tijd hebt...[/quote:a8ff846f79]

Ik wist wel ongeveer wat erin stond… Maar misschien heeft de gene met het probleem gewoon een fout gemaakt en kan hij zo de fout eruit halen…

Dat had je je niet af hoeven vragen als je de pagina had gelezen... Op die pagina staat namelijk al vrij snel dat het niet werkt bij protected AAC's, iets wat wij in de vorige pagina dus ook al verteld hadden... :wink:

Maar genoeg daarover. Nu graag weer gewoon verder met zoeken naar oplossingen.

[url]http://www.m4ptomp3.net/[/url]

Deze heb ik wel goed doorgelezen…

Alleen jammer dat dat een programma is wat 35 dollar kost en hetzelfde doet wat ik eerder al had gezegd: Een CD ervan maken om die weer te rippen.

[quote:7b681df0d5]The Mac iTunes M4P Drm remover/converter works with iTunes and virtual CD-RW technology which emulates the whole burning, encoding, ripping process for converting Drm M4p files to plain music files[/quote:7b681df0d5]

[url]http://mac.tuneclone.com/[/url]

Deze zou wel moeten werken!
En is gratis
En doet M4P -> MP3!!

Free Download betekend dat het downloaden gratis is... Om het vervolgens te mogen gebruiken moet je alsnog betalen...

Zie download free trial!!

Ja, die converteert alleen de eerste helft van het nummer.... :wink:

hij hoeft toch niet alle nummers naar mp3 te converteren?

Of wel?

Ik bedoel dat zelfs als je er maar één nummer in zet, hij alleen het eerste stukje van dat nummer omzet... Dat is de limitatie van de Trial versie...

[quote:1e743121f1="unSOUND"]Ik bedoel dat zelfs als je er maar één nummer in zet, hij alleen het eerste stukje van dat nummer omzet... Dat is de limitatie van de Trial versie...[/quote:1e743121f1]

:o dass iets minder!

Dit is trouwens geen tijdelijke download..

Ik heb net geprobeerd… Bij free download…

Werkt gewoon heb net een aantal nummers gedecodeerd!

Kijk eens hoe lang de omgezette nummers duren, en hoe lang de originele versies duren... :wink:

Inderdaad de langere nummers kunnen maar tot 3 minuten...

Maar als je een korter nummer dan 3 minuten heb je geen problemen…

En ik kijk net in mijn itunes.
En we 14 van 250 nummers zijn korter :innocent:

Daar was ik dus al achter, en ik durf nu al te wedden dat meer dan de helft van zijn nummers langer dan 3 minuten duurt... :(

Oeps ik check mijn bronnen niet zo goed :):) :innocent:

Voortaan ga ik de hele site lezen voordat ik het weer link want inmiddels heb ik allemaal onzin berichtjes eropgezet :):slight_smile:

Net zoals deze :sealed:

[quote:d3e0b6748e="unSOUND"]Daar was ik dus al achter, en ik durf nu al te wedden dat meer dan de helft van zijn nummers langer dan 3 minuten duurt... :([/quote:d3e0b6748e] Weddenschap gewonnen. veel gitaarnummers van Rosenberg trio, al dimeola, george benson etc. Zijn ook niet in Itunes plus te downloaden helaas. te oud waarschijnlijk.

Tja, dan blijft op dit moment dus de tussenstand dezelfde als op pagina 1... Een CD van branden en die weer rippen naar MP3 is de enige gratis methode... Andere methode is om de albums in kwestie van een nieuwsgroep te trekken. Rosenberg trio, Al Dimeola en George Benson zie ik in ieder geval wel staan...