Mogge, ik wilde voor mijn vrouw een cd tje branden met de gewoon gekochte itunes muziekstore, en aangezien dat er nog al wat zijn...wilde ik die als mp3 branden. Dan zegt onze vriendelijke itunes dat dat niet kan...is daar een truuk voor? En nee....een ipod kopen voor mijn vrouw is geen optie...toys r for boys! Iemand die me ffies helpt?de dank is groot!
iTunes kan alleen een mp3-CD branden van... mp3's.
Gekochte nummers mag je niet omzetten naar mp3, je mag er alleen audio-CD’s mee branden. Je kunt vervolgens kiezen of je die gewoon gaat gebruiken, of dat je die audio-CD’s weer in iTunes gooit, importeert als mp3, en dan daar weer een mp3-CD van maakt.
[quote:fc8a1e0d54="marcobrazil"] En nee....een ipod kopen voor mijn vrouw is geen optie...toys r for boys! [/quote:fc8a1e0d54] de Nano is toch een toy for girls?
…and boys
Kan je ook audio-cd met aangeschafte nummers ook branden op een -RW? Onze installatie kan -RW aan en dan kan ik nu en dan eens een nieuwe playlist branden?
kun je die niet omzetten met itunes naar mp3 en dan branden? Anders met toast titanium 7
je kan het omzeilen door je nummers op een cd-rw te branden als audio-cd en ze daarna te rippen als gewoon mp3 of aac bestand. nadat je dat hebt gedaan zijn ze drm vrij.
[quote:f030932928="Strifer"]je kan het omzeilen door je nummers op een cd-rw te branden als audio-cd en ze daarna te rippen als gewoon mp3 of aac bestand. nadat je dat hebt gedaan zijn ze drm vrij.[/quote:f030932928]
Maar aangezien je dan twee compressie-fasen hebt krijg je wel met extra kwaliteitsverlies te maken.
niet als je hem brand en dan ript op 320 kbps. Dan heb je zeker weten geen kwaliteitverlies.
Ook dan kun je wel degelijk verlies krijgen.
Meetbaar verlies of hoorbaar verlies?
Verschilt per nummer. Soms is het wel degelijk hoorbaar. Ik heb nummers gehad dia na deze manier echt slechter klonken dan ervoor, ondanks de hogere bitrate.
Kan iemand mij dan vertellen wat de beste download is voor ex CD en downloads ex internet? Is de volgende instelling dan goed?: Stereobit 320 Sample frequentie: automatisch Kanalen: Automatisch
Of hangt het af van wat ik download?
Alvast dank !
Groet
B