Vandaag twee nummers gekocht bij de itunes store, maar de ipod speelt ze niet af????? Beginnersfout?
Hans
Vandaag twee nummers gekocht bij de itunes store, maar de ipod speelt ze niet af????? Beginnersfout?
Hans
bij de "info" staat dat het een "beveiligd ACC-audiobestand" betreft???!!!
Muziekbestanden die je in de iTunes Music Store koopt zijn altijd beveiligd. Normaalgesproken staat de computer waarmee je ze koopt meteen geregistreerd. In sommige gevallen moet je bij het afspelen in iTunes eerst het wachtwoord van je account intikken, zodat je computer via internet geregistreerd wordt. Zodra iTunes ze daarna kan afspelen dan kan je ze ook vanuit iTunes overzetten naar de iPod en moet je ze op de iPod kunnen afspelen. Als je in je iTunes ze niet mag afspelen, dan zullen ook de met die iTunes gesyncrhoniseerde iPods ze niet mogen afspelen.
Eerste vraag is dus of je ze in iTunes wel kan afspelen.
in itunes spelen de nummers wel af
En je hebt ze met de nieuwste iTunes versie gesynchroniseerd naar je iPod? Heb je de nieuwste software update op je iPod?
Anders moet je denk ik even contact opnemen met de iTMS klantenservice.
dank voor je snelle reactie! Nieuwe versie itunes gedownload (4.8) en hij doet het. Nogmaals dank!!
Goed om te horen! En graag gedaan...
Ik had het probleem ook met twee 'zZz' nummers. In iTunes afspelen was geen probleem, op de iPod photo afspelen ook niet... maar de iPod shuffle deed helemaal niets meer (letterlijk) zodra een van deze nummers in de playlist stonden.
Ik zal de upload met 4.8 ook eens proberen (gebruik nu nog 4.7.1/QT6.x/Panther op mijn primaire Mac).
En luister naar zZz:
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewAlbum?playlistId=60700330
Ecstacy en House of Sin zijn echt geweldig!
Hmm, ik heb het zelfde probleem. In iTunes speelt alles gewoon, maar een paar gekochte albums niet op de iPod nano, maar sommige gekochte albums weer wel. Ik heb de laatste iTunes 5. Iemand die weet waar het nog meer aan kan liggen?
Ik merk net dat ik 2 verschillende emails gebruik, 1 voor de USA store en 1 voor de NL store. Alles van de NL store, die geregistreert staan op medahATmac.com doen het niet. Is hier wat aan te doen?