Geld terug voor je iPod bij aankoop Dell MP3 speler

Amazing...

http://www.theregister.co.uk/2004/07/01/dell_ipod_trade/

De iPod mag ook wel een beetje goedkoper maar om dat nou op zoeen manier een markt plaatsje te creeren vind ik niet de beste manier.

Waarom zou je in godsnaam een goed werkende iPod inruilen voor een Dell??

Ach ja ze hebben in elk geval hun nieuwsbericht gescoord. HP zal toch wel meer HPpods gaan verkopen als het om spelers met een ‘niet- :apple: -logo’ te doen is.

ha ha ha ha ha Ha ha HA HA ha ha ha ha ha ha Ha ha HA HA ha ha ha ha ha ha Ha ha HA HA ha ha ha ha ha ha Ha ha HA HA ha ha ha ha ha ha Ha ha HA HA ha ha ha ha ha ha Ha ha HA HA ha ha ha ha ha ha Ha ha HA HA ha ha ha ha ha ha Ha ha HA HA ha ha ha ha ha ha Ha ha HA HA ha ha ha ha ha ha Ha ha HA HA ha

:lol:

Wat een troep. Ik denk dat ze ongeveer 4 aanmeldingen krijgen voor deze actie.

bizarre actie.

Hun toekomstige klanten zijn echt niet te vinden onder de iPod bezitters, maar juist onder de grijze muizen die er nog geen hebben.

Dus je moet een Dell player kopen, een ingevuld formulier + je iPod op de bus doen naar Dell, en dan maar afwachten of je je $100,- krijgt...?

Ik denk dat de hele directie van Dell straks met 2e hands iPods rondloopt.

Zouden ze bij Dell eigenlijk wel weten wat een del eigenlijk wil zeggen? :lol:

iPod bezitter: "Leuke actie! Zal ik mijn iPod 15 Gb opsturen voor een 15 Gb van Dell? Even rekenen: dat kostte me 349 voor de iPod, 199 voor de Dell, en levert me weer 100 euro op + ca. 25 euro aan liedjes."

Wie bedenkt nu zo’n actie bij Dell??? :?

[quote:a0cb1d1f21="pako"]Ik denk dat de hele directie van Dell straks met 2e hands iPods rondloopt.[/quote:a0cb1d1f21]

Dat was ook het eerste wat in mij opkwam. In sommige winkels verkopen ze tenslotte ook besturingssystemen die niet betrouwbaar genoeg zijn voor de kassa e.d. :lol:

[quote:76881bb32e="Doede"]iPod bezitter: "Leuke actie! Zal ik mijn iPod 15 Gb opsturen voor een 15 Gb van Dell? Even rekenen: dat kostte me 349 voor de iPod, 199 voor de Dell, en levert me weer 100 euro op + ca. 25 euro aan liedjes." [/quote:76881bb32e]

Of je ruilt je oude 1e gen ipod in waarvan de batterij waarschijnlijk toch al versleten is in en hebt dan dus voor een habbekrats een mooie nieuwe player. Dell bewijst weer eens dat fancy hardware helemaal niet duur hoeft te zijn, je geeft inderdaad al aan hoe belachelijk te duur de ipod is. Niet iedereen heeft een geldboom in zn tuin waar briefjes van 100 aan groeien…