Geluid nieuwe imac

Hoe is het geluid in de nieuwe imac ? Is dat een beetje normaal of onbruikbaar. Zou het irritant vinden als ik toch weer losse boxjes moet neer zetten.

[quote:bd26eb799d="mjvoorbraak"]Hoe is het geluid in de nieuwe imac ? Is dat een beetje normaal of onbruikbaar. Zou het irritant vinden als ik toch weer losse boxjes moet neer zetten.[/quote:bd26eb799d]

Volgens mij zal dat hetzelfde zijn zoals de vorige iMac G5. Wacht nog een paar dagen of tot volgende week en dan kan ik je vraag beantwoorden :wink:

Daar is in vergelijk met de eerste iMac G5 niets aan veranderd. Het geluid is redelijk, maar ik vind het niet overweldigend. Een paar pro-speakertjes met subwoofer maken een stuk meer indruk.

1. 't is al gauw beter dan dat van een powerbook... 8) al is dat niet gek.. 2. het geluid van de vorige iMac was redelijk en voor mij geen reden om losse speakertjes aan te schaffen (ik internet en mail wat, soms een briefje... geen spelletjes) 3. echt muziek (iTunes) speel ik liever via airtunes op mijn stereo af 4. 't is flauw maar 't is maar net wat voor eisen je verder aan je geluid/muziek stelt. :innocent: op de achtergrond is een beetje herrie niet erg en voldoen de ingebouwde exemplaren, 5. een werkelijke beleving van het geluid bijvoorbeeld in spelletjes vraagt om meer dan de ingebouwde speakertjes...

Succes Douwe-Jan :wink:

Ik vind het geluid van de Imac G5 juist super!

Als je lekker aan t werk bent en niet al te veel bas wenst voldoen de speakers zeker. Maar wil je echt van muziek gaan genieten, dan raad ik aan de mac op je installatie aan te sluiten of wat extra boxen te kopen.

Het ligt er dus gewoon aan waarvoor je het gebruikt.

Ik heb, als ik aan het werk ben, liever niet mn hele kantoor gevuld met geluid. Dan volstaan de boxen dus zeer zeker.