geluid productie van een emac

hallo, weten jullie misschien of de emac lekker stil zijn? of maken ze ook een herrie?

even de zoek functie gebruiken en je vindt heel veel over dit onderwerp. het is maar een hint!

Ik heb een emac, en hij is echt NIET stil.

Het stoort mij niet trouwens, maar da’s voor ieder persoonlijk.

Denk toch qua geluid aan een ventilator!

Ik zou 'm niet in de huiskamer willen hebben.

Ga anders eerst bij een dealer langs om te luisteren…

Ik heb een eMac, en de ventilator die er in zit, hoor je toch redelijk goed!! Niet dat het een irritant geluid is, maar als je gaat slapen is het niet echt relaxed als de computer aanstaat...

Ik heb begrepen dat voornamelijk de oudere modellen eMacs nogal veel lawaai produceren. Met de nieuwere eMacs zou het beter gesteld moeten zijn. Dit kan ik helaas niet bevestigen, omdat ik nog niet achter een nieuwe eMac heb gezeten.

Maar wat is veel lawaai? Wanneer jij veel harde schijven op je bureau hebt staan zal het je waarschijnlijk niet opvallen dat je eMac ook geluid maakt. Echter wanneer je erg afgelegen woont en weinig randapparatuur hebt die ook geluid maakt kun je je aan elk geluidje irriteren.

hier ook een eMac kan idd soms irri zijn als je je mac laat opstaan als je gaat slapen tijdens het werken staat de muziek toch luid en heb ik er geen last van

maar zou dit softwarematig (dmv een update) niet verholpen kunnen worden?
zodat de fan alleen maar werkt als het nodig is, zoals de iMacs