geluid via airport

kan ik naas itunes ook ander geluid draadloos versturen bv van imovie? zo ja hoedan?

Dat kan,

Kijk eens naar het programma Airfoil.

http://www.rogueamoeba.com/airfoil/

Hoi hoi,

Geweldig Ronaba en Joopve bedankt want hier heb ik wel eens over nagedacht dak 't wilde hebben, maar nu zie ik het in een keer staan!!

Kei bedankt!! :smiley:

het is wel een relax programma'tje 8)

airfoil is echt een vet programma !! 8) :P :D :D :P 8) :D :D :D :D

Jammer dat er zo'n vertraging op zit.....

jadaar kom ik ook achter :( irritant zeg.vond het net zo leuk :) is er misschien nog een ander programma zonder vertraging ? ? ?

[quote:6b529923c2="ram0n"]jadaar kom ik ook achter :( irritant zeg.vond het net zo leuk :) is er misschien nog een ander programma zonder vertraging ? ? ?[/quote:6b529923c2]

Ik heb zelf ook een express maar nooit dit programma geprobeerd, omdat je als je een liedje op pauze zet als je aan het Airtunen bent heb je ook altijd vertraging… Dus heb je deze vertraging ook met dit programma…bij alle geluiden, en dat is echt wel vervelend. Ik denk dat software daar niet zo veel aan kan doen, denk echt dat het niet anders kan en dat de snelheid van het apparaatje het gewoon niet toelaat.

p.s. anders had apple dit er wel standaard bij gedaan…

Als het geluid 2 seconden vertraagt is zou je toch ook het beeld 2 seconden kunnen laten vertragen in bv DVDplayer, VLC etc? OK, spelletjes vallen af maar daar heb je een ps2 voor.

Bedankt voor het programmaatje..

Zeker de moeite waard!

hoe kun je je geluid 2 seconden aan kunnen passen in vlc dan ?

Die vertraging komt doordat Airtunes met een buffer werkt. Wanneer je die buffer 'uit zou zetten' heb je grote kans dat je geluid gaat happeren aangezien een wireless verbinding altijd wat last heeft van data verlies (packet loss)