Geluidje 'inkomende mail' weg....(opgelost)

Na update naar Leopard is het geluidje voor 'inkomende mail' weg. Geluidje voor "uitgaande mail" doet het wel en in "Voorkeuren' staat geluid aangevinkt. Weet iemand raad?

Mail > voorkeuren > geluid voor inkomend bericht?

Ik heb in Voorkeuren bij "Geluid bij nieuw bericht" Indigo staan. Daaronder staat aangevinkt: "Speel geluid af bij andere taken".

Idem hierzo...

Laat ik hier nu ook al enkele weken met dit probleem te maken hebben.

Ik heb het probleem vermoedelijk opgelost! Je moet het geluid (in dit geval Indigo) even vervangen door een ander geluid aan te klikken en daarna werkt indigo weer (bij mij tenminste).

Bij mij helaas niet.

Ik heb het probleem voorgelegd aan Apple Discusions en daar lag de oplossing van mijn probleempje.

[color=darkred:d45ce993f7]You have requested mail to be sent to you when messages to the Apple Discussions topic “Sound “receiving mail” do not work anymore” are posted. Topher Kessler posted “Re: Sound “receiving mail” do not work anymore” on Dec 9, 2007 12:41:01 PM.

For your convenience, the new message is included below:

If the Mail application settings are not keeping when you log out and log back in (or if you quit the program and reopen it) then you might try deleting the file “com.apple.Mail.plist” from the ~/Library/Preferences/ folder. This is the library in your user home directory. See if that enables Mail to preserve the incoming mail sound setting.

[/color:d45ce993f7]