geluidsniveaus verschillend bij imovie export

Voor een klein projectje voor m'n familie heb ik wat foto's en een paar korte filmpjes van een digitale fotocamera achter elkaar gezet in imovie en er wat muziek (mp3) onder geplakt. Ik dacht dat imovie hier wat simpeler/makkelijker/sneller mee was dan FCP, maar ik had het mis. Als ik de film importeer in DVD studio pro krijg ik alleen het geluid van een paar filmpjes, de muziek is er niet. Prima dacht ik, dan exporteer ik alleen de audio uit het imovie project en plak dat bij het dvdSP project erbij. Maar als ik het geluid exporteer krijg ik allemaal rare pieken in het geluidsniveau, terwijl het in imovie gewoon netjes klinkt. Ook als ik het hele project exporteer als .dv heb ik dit. Heb ook nog het geprobeert door alle audio van de filmpjes te extraheren en alles op 1 tijdslijn te zetten, zonder succes. Voor de audio export heb diverse exporteer-mogelijkheden gebruikt; ogg, wav (44,1 khz 16bit) en de 'standaard instellingen'.Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik heb eigelijk niet zoveel zin om het hele project opnieuw te maken in FCP.ik gebruik Imovie 6.

probleem al opgelost. Imovie 5 doet het wel gewoon netjes zoals het hoort :)