Geluidsstoornis

mijn geluid wordt met onregelmatige intervallen zo'n 20 keer per minuut een seconde onderbroken en dan hoor ik zo'n geluidje dat je normaal hoort als je geluid opstart bij het opstarten van je mac. Ik kan het mss het best omschrijven als een kort zacht windje :lol: . Ik heb echt geen idee hoe ik dit moed stoppen maar ik zou het wel zeer graag stoppen want het irriteerd mij enorm en ik kan daardoor geen muziek meer beluisteren daarom zeg ik dit:

HELP

wie kan mij helpen?

hoe tellen jullie in belgie? :) 210 keer per minuut, elke keer een seconde lang...... :p

ontopic: geen idee eigenlijk, nooit last van gehad.

Imac, Powebook of etc...

Systeem opnieuw geinstalleerd?

[quote:f25670e020="Einstein"]... en dan hoor ik zo'n geluidje dat je normaal hoort als je geluid opstart bij het opstarten van je mac. Ik kan het mss het best omschrijven als een kort zacht windje [/quote:f25670e020]

Ik interpreteer het opstartgeluid van mijn mac toch anders… Ik vrees dat ik je dan ook niet erg behulpzaam kan zijn met dit probleem.

Jij bedoeld vast dat klik-pffff geluid. De hardeschijf als ik mij niet vergis. Toch maar eens even kijken of er niets mee aan de hand is...

Mmm, gaan we nu eerst raden wat "Einstein" bedoelt?... :?

@Einstein, geef eens wat meer info, want zo kunnen we je niet helpen…

Ik bedoel niet HET opstart geluid maar wel een ander dat je ook hoort tijden het opstarten. Het is duidlijk een geluid dat uit de speakertje van mijn Powerbook G4 12" komt en je hoort het ook op de andere computers maar bij mij hoor je het heel vaak en heel dikwijs en het onderbreekt steeds mijn gewone geluiden (muziek, ....) vooral na het opstarten eigelijk. daarna verminderd het steeds mar geloof mij het is irritant zeer irritant Ik ga nu eens kijken of je het ook hoort op andere accounts

ik snap er geen hol van helaas. Ik hoor tijdens opstarten 1 geluid. Okay hoor ook de fans opspinnen maar verder nie eigenlijk.

gebeurd dit ook als je een koptelefoon ofzo gebruikt ? externe speakers ?
Microfoon al es uitgezet ?

Jah ik roep maar wa… soms zijn het de simpelste dingen waar je nie aan denkt he
:wink:

[quote:ad2f02cbe6="Einstein"]Ik bedoel niet HET opstart geluid maar wel een ander dat je ook hoort tijden het opstarten. Het is duidlijk een geluid dat uit de speakertje van mijn Powerbook G4 12" komt en je hoort het ook op de andere computers maar bij mij hoor je het heel vaak en heel dikwijs en het onderbreekt steeds mijn gewone geluiden (muziek, ....) vooral na het opstarten eigelijk. daarna verminderd het steeds mar geloof mij het is irritant zeer irritant Ik ga nu eens kijken of je het ook hoort op andere accounts[/quote:ad2f02cbe6]

Hier heb ik al wel eens een topic over voorbij zien komen, ik heb het ook op mijn iBook tijdens het opstarten, je hoort dan iets van 3x ‘kraakjes’ zelf vind ik het niet heeeeeeeeel irritant :wink: Misschien is dat gekraak bij jou 12x zo harder als hier?

tja, ik heb dit (denk ik) dus ook. het heeft heel veel weg van "hero" in systeem-instellingen - geluid - geluidseffecten. Gewoon een soort pingeltje dat af en toe terug komt. bij mij onderbreekt dit niet de muziek, maar het is toch erg irritant en ik vrees dat er een (voor mij) onbekend programma "bezig" is ofzo :o