Genoeg is genoeg.

Helaas, bij deze mijn laatste post.
Ik ben echt helemaal klaar met OMT.

Ik wil best geloven dat er mensen ‘werken’ die van goede wil zijn, maar je kunt maar zoveel van je leden vragen. Bij mij is vandaag na 2 cloudflares die laatste druppel gevallen.

Ik heb minstens onder 2 accounts sinds 2006 genoten van deze stek, maar het is gewoon niet meer.

Het gaat u allen goed.

Even geduld nog RW076, als Raymond ’ the ninja’ zometeen beter is gaat het allemaal goed komen ?

@Tjaja,

Dit is geen kwestie van geduld, we worden hier al jaren in maling genomen, dat houd een keer op, er zijn diverse prima alternatieven.

<p class="cite">Tjaja op 12 maart 2021 om 13:33</p> Even geduld nog RW076, als Raymond ‘ the ninja’ zometeen beter is gaat het allemaal goed komen ?
Dat gaat tegelijk gebeuren met de migratie naar Discourse, toch — dus in 2018?

Voor de verantwoordelijken waar je al jaren niets van hebt gehoord:

Is bekend, maar degene die dit kan fixen is ziek. Corona, weet je nog?

Wat ik doe na het klikken op de link van OMT is het volgende: Kopje nespresso koffie gaan zetten en tegen de tijd dat deze bijna leeg is komt OMT tevoorschijn. Helaas herhaalt zich dit bij elke handeling die je uitvoert op OMT, dus je begrijpt dat ik veel koffie drink bij een bezoek aan deze site. Met alle respect OMT maar dit is gewoon beschamend. Zeker als onderdeel van Mediahuis!

@Night, ik weet dat jij niet de verantwoordelijke bent. Ik neem aan dat je jouw reactie ironisch bedoelt. Meer dan een jaar geleden, toen de site ook al een hele tijd miserabel werkte, heette toen corona, dat nog niet bestond, niet gewoon lamlendigheid? Misschien wordt het tijd de boel er maar bij neer te gooien. Ik houd het voorlopig ook maar even voor gezien. Geen doen!

Kan de site niet gewoon terug naar een hobbyist die er wel tijd voor en verstand van heeft. Nog nooit een simpele WordPress site met bbPress gezien met zoveel ellende als hier. Bijna onbestaanbaar. Als het aan de server ligt, kies dan een andere.

Om nog maar te zwijgen van de puberale bijdragen en het gebrek aan echt interessant nieuws. De redacteuren moeten toch aan de reacties en pagehits kunnen zien dat er nauwelijks interesse is in zoveel l#lkoek over Apple TV+. Doe eens leuke reviews over hard- en software voor mac en ios. Er valt genoeg te schrijven. Ik ben echter bang dat de meeste redacteuren echt niet meer van een mac weten dan de specs van de Apple site (of van andere Apple minded sites) en een beetje over Safari (en dat ongesceneerd kopiëren zonder eigen onderzoek te doen). Toen het nog macosx.nl was, werd regelmatig software gereviewd en tips en tricks besproken.

Als de beheerder nu niet ingrijpt, haalt omt 2022 niet.

De toegezegde drie weken zijn om. Zie geen vernieuwing of verbetering. Zo kan het ook bij de buren.

OMT is sinds 3 dagen bij mij heel snel. Opent meteen. Zelfde bij aanklikken onderwerpen.

Dus geen klachten hier.

Het is béter dan een paar dagen geleden, maar snél vind ik het nog echt niet.

Ik hoef geen koffie meer te zetten om op het openen te wachten, maar klik-open is het nog niet.

Wel gaan de onderwerpen al bijna goed (snel) open.

Ik moet eerlijk toegeven dat het vandaag bij mij supersnel gaat , zowel het openen van de site als het wisselen tussen items.

Doe zo voort. We blijven het volgen.

Heeft op mijn iPad meer dan een week niet gewerkt, altijd timeout geen reactie van server.

Vandaag (14 maart) werkt het wel…

Ja, OMT is weer razendsnel. Kennelijk hebben ze een of andere systeembeheerder een trap onder z’n hol gegeven ? Het ging de laatste tijd dan ook helemaal nergens meer over qua snelheid…

Vanmiddag was het weer een drama, nu weer veel beter. Lijkt op en neer te gaan.

Hmmm. Nog niet hard genoeg geschopt dan?

Ik denk eerder dat de systeembeheerder iets meer voorover moet buigen voordat hij de volgende schop krijgt.

Gebukt is genomen… ik heb liever andere gedachten ?