geripte dvd branden in toast geeft een OS error :(

Dag beste mensen,

ik heb het volgende probleem… ikzelf heb een dvd geript (op windhoos pc) en zodoende heb ik dus nu een tweetal mappen gekregen. Namelijk VIDEO_TS en AUDIO_TS.

Nu wilde ik deze bestanden als dvd branden zodat ik deze af kan spelen… Ik dacht dit te bereiken door met Toast aan te geven dat ik een dvd wilde branden en vervolgens de bestanden naar toast te slepen. Als ik dit doe krijg ik de volgende foutmelding.
“Couldn’t complete the last command because of a mac OS error” Result code = -50

Iemand enig idee waar deze foutmelding vandaan komt en hoe moet ik dan mijn geripte bestanden branden tot een DVD ? ?

Alvast bedankt voor de reacties en de hulp
Vriendelijk Groetend,
Ramon

Ik denk dat de beveiliging der nog op zit...

Probeer eerst de bestanden te openen in dvd-speler. Is de film afspeelbaar dan in Toast nieuwe dvd aanmaken en maken importeren.

rippen kan gewoon met de mac met bv

mac the ripper
dvd backup
of
osex

de beveiliging... mmm ok .. ook enig idee hoe ik die eraf krij :) Waarom krijg ik eigenlijk een OS error dan ? toast kan toch ook aangeven dat er een beveiliging opzit....was wel zo duidelijk geweest :?

Gebruik Popcorn van toast, werkt als een speer.

Grappig toch dat je niet aan hoeft te komen over illegaal gebruik van software, maar wanneer het rippen van DVD's betreft ...

Er is niks illegaals aan het rippen van een DVD voor eigen gebruik.

i spopcorn van toast beter dan fast dvd copy ? ik gebruik namelijk voor het kopieren fast dvd copy en ben hier niet altijd tevreden over....

Ik heb een dvd ( "The 10th Kingdom") die met geen enkel programma is te rippen. Het jammere is dat je pas na het branden van de DVD de foutmelding krijgt.

Dat heeft me nu al 3 DVD’s gekost en ik heb nog steeds geen kopie.

Gebruik dvd backup of mactheripper om de dvd te copieeren en vervolgens dvd2one om het het geheel op een dvd te laten passen. (video bestand gecreerd met backup of ripper kiezen) En kies of je alle talen tracks wil. Hierna de gecreerde videofile naar dvd imager slepen om er een img bestand van te maken. En deze uiteindelijk brangen met disc utility (schijfhulp volgens mij in het nederlands. In ieder geval programma in je hulpprogramma's map.)

klinkt misschien een beetje omslachtig, maar het werkt altijd en je hoeft geen programma’s te kopen.
Alle genoemde programma’s zijn erg gemakkelijk met versiontracker.com te vinden.