gestoord van Planet ADSL gestoord van Planet ADSL

de helpdesk van Planet heeft het TE druk, je belt je suf en komt er niet door, schande!

Wat is het probleem: ethernet ADSL speedtouch 510i en osx 10.2.3
bij het uploaden krijg ik de melding: failed to attach PPP interface

heb langzamerhand alles geprobeerd maar helaas.
Kan op de forums/support sites niets vinden.

Is er een Wlliie Wortel die tijd heeft me er doorheen kan loodsen??
Eventueel per mail of tel?

Kijk even op [url]http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/basic/macosx/configureren.html[/url] misschien helpt het wat?

Hoe probeer je up te loaden??? (ftp, mailen of iets anders??) Ik heb ook Planet en ben er heel tevreden mee.....

klaarblijkelijk heb je dus PPT-GUI nodig. Ik zal daar eens mee beginnen en zien of het dan wel lukt.

dank vast. zal laten weten of het daarin zit

welke modem is dat????? je hebt geen pptp gui nodig .

ik ben geholpen door een belgische jongen op de apple help desk en die heeft me er door heen geholpen.

ik meen wel dat je je browser moet tweaken als je een airport hebt

remco

heb het aan de praat!! wel via airport! zonder PPT GUI weet nu alleen niet of ik de snelheid van airport of ethernet heb?

De snelheid van je airport is veeeeeeel sneller dan die van je ADSL

beste maccers ben helemaal blij. alles werkt. M'n iMac, m'n iBook (zonder draadjes) en m'n PPC5500 onder 9.1. Achteraf gezien a piece of cake. Dank voor de hulp (ook voor die ik buiten het forum om heb gekregen) :D :D :)

ik snap ook niet dat er van die mensen zijn bij planet en bij apple service die zeggen dat je pptp gui moet downloaden dan werkt het nooit van zijn leven

zoals ik het heb vernomen als je een wireless modem besteld bij mx stream moet je hem ook niet meer tweaken en pakt ie m bijna zo al