Gestopt met Apple Music, deze melding staat nu steeds in beeld

Sinds ik afgelopen vrijdag gestopt ben met Apple Music staat in het programma Muziek deze melding steeds in beeld:

Weet iemand hier wat ik hier aan kan doen?

Het moge duidelijk zijn dat die enkele minuten inmiddels uren zijn en eigenlijk ook al dagen.
Dus vanzelf gaat het niet weg.

Al opnieuw opgestart.

Heb je syncen uitgezet?

1 like

@penseel, ik heb al meerdere keren opnieuw opgestart.

Ik heb heel bewust het syncen aan laten staan. Een medewerker van Apple Support, een adviseur, zei ook dat dit gewoon kon. Hij vertelde mij dat synchroniseren inderdaad oorspronkelijk enkel beschikbaar was als je een abonnement hebt op Apple Music, maar dat dit veranderd is.
Daar wist ik niets van, maar ik geloofde hem.

Graag houd ik mijn muziekbibliotheek tussen mijn computer en telefoon namelijk gelijk. Dat vind ik namelijk best prettig. Als het enige offer dat ik hiervoor moet doen deze mededeling moet dulden, dan wil ik dat best accepteren.
Goede kans dat ik ze nog een keer bel over een paar weken - als het dus echt niet weg gaat.

Sowieso ging het stopzetten van mijn proefabonnement niet bepaald soepel. Het is wel fijn dat het niet meteen stopte, dat was eerst niet zo. Het was een leuke 5 maanden, maar (audio)streamingdiensten zijn niets voor mij. Ik wil gewoon een radiozender die continu muziek afspeelt die ik mooi vind, zonder DJ, zonder reclame, zonder nieuws.
Vroeger kon dat, met behulp van Pandora. Helaas hebben die geen licentie voor Nederland.

Ik dwaal wat af. Ik durf synchroniseren dus niet uit te zetten, omdat ik dan wellicht weer een ander probleem heb.