Geswitched... Perfect... behalve printen

Ben in 1 maand mega Apple fan geworden. Week 1: iPod Shuffle Week 3: iBook 14" 768 MB Tiger Week 4: iPod 4G 40GB

Apple kan niet meer stuk wat mij betreft. :smiley:

Hoop gedoe overwonnen met het overzetten van 5-6 jaar mail en contactpersonen van Outlook naar Entourage en alles werkt nu SUPERā€¦ behalveā€¦

Ik kan niet afdrukken op mijn Aculaser C900 printer.
Deze printer is geshared op mijn windows servertje. (ja, met mijn andere pcā€™s kan ik er wel op printen)

Ik heb alles al geprobeerdā€¦
De drivers van de website van Epson geinstalleerdā€¦ geen oplossing, ik zie de printer gewoon niet in de lijst van beschikbare printers. Epson zegt dat ik anders maar de Epson CL-1900 moet gebruikenā€¦ zie ik er dus ook niet bijstaan. Dan moet ik maar Gimp-print installeren maar dit is standaard geinstalleerd bij Tigerā€¦

HELP

Even corrigeren maar een iBook 15" bestaat niet evenmin als een iPod G4 40 Gb.

[quote="PeterK"]Even corrigeren maar een iBook 15" bestaat niet evenmin als een iPod G4 40 Gb.[/quote]

Je hebt helemaal gelijkā€¦ enthousiasme he

Ja geeft niet hoor, zolang je er maar veel plezier aan beleeft.

Die printer mĆ³et je kunnen aanspreken... ik zit zelf ook te hengsten met een HP laserwriter 1010 die aan een XP-machine hangt. De printer werkt als een zonnetje onder MacOSX maar ik kan niet rechtstreeks printen naar die printer als deze aan de XP-machine hangt.

Het probleem ligt in het netwerk. Er zijn op dit forum verschillende topics over ā€˜printen over een netwerkā€™ aangemaakt war zeer handige tips uit voor komen.

Je kan ook ā€˜printen naar IPā€™ in OSX. Maar doe eens een zoekopdracht en spit de info even doorā€¦ [size=9:aace4d232f]maar het blijft een enorme klote-klusā€¦[/size:aace4d232f]

Ook een oplossing zou zijn via CUPS de printer te configureren

klik: http://localhost:631

Ik heb al meerdere netwerk printers zo aan de praat gekregen

Gefeliciteerd dat je mega apple fan bent geworden. :wink: