get cd-track names voor niet in itunes geimporteerde albums

Hallo ooesiksers,

Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om cd track names te krijgen voor albums die niet met itunes geimporteerd zijn.

Ik heb dus een paar albums van mijn oude pc naar mijn macje verplaatst en nu kan ik de tracknames niet via CDDB ophalen omdat ik dat alleen kan doen met albums die in iTunes geimporteerd zijn.

FB

Dan gooi je ze toch gewoon ff in iTunes?!

Ik vrees dat dit alleen kan door deze op CD te branden, en opnieuw te importeren. Anders kan je bij Versiontracker eens kijken voor de MP3 CMM. Je kan dan rechts-klikken op de MP3. Je ziet dan als er al Tags in zitten. Die kan je dan naar keuze gebruiken. Zitten er geen tags in, dan kan je deze invullen met iTunes zelf.

Helaas een omslachtig werkje.

En waarom zo omslachtig; ff in iTunes zetten (slepen/pleuren) en via menu Geavanceerd>Haal cd-tracknamen op eroverheen laten gaan... (moet je wel ff de tracks selecteren).

[quote:65f4adf6e9]En waarom zo omslachtig; ff in iTunes zetten (slepen/pleuren) en via menu Geavanceerd>Haal cd-tracknamen op eroverheen laten gaan... (moet je wel ff de tracks selecteren).[/quote:65f4adf6e9]

Dat werkt alleen bij nummers die door iTunes zijn geïmporteerd vanaf een cd…

Nee hoor, dat is niet waar.

ja. het was eerst wel mogelijk. maar met de nieuwste versie die ik moest installeren voor mijn iPod shuffle kan het niet.

er zou toch een hackje voor moeten bestaan, iemand?

als die tracknames invullen is eigenlijk te veel werk…

je kunt iEatBrainz proberen: http://www.macupdate.com/info.php/id/14605