gewoon leuk

er is een maccer met een paar pc mensen in duscusie op hardware.info wilde ik jullie niet onthouden

http://www.hardware.info/forum/viewtopic.php?p=567492#567492

wat een slap gelul zeg. Ook een kansloze actie om op zo'n forum iets proberen te bereiken.

gegroet,

Triest, kan beter gewoon meteen zijn vraag stellen op macosx.nl.

IK heb mijn les geleerd op macosx... 8)

japser909 :innocent: braaf

Hoe onzinnig kun je een topic voeren. Laat ik maar niet verder gaan, want dat is geen reclame te noemen voor die website.

Ik blijf me verbazen over het feit dat veel mensen Mac huiverig zijn... Zo sprak ik laatst een hele goede kennis die een nieuwe PC wilde aanschaffen... Ik, als Appleholic, probeerde hem door middel van diverse argumenten in te laten zien dat het wellicht een idee was om een Mac aan te schaffen. Zijn enige tegenargument was: tsja dat ken ik niet en dan moet ik weer helemaal wennen aan zo'n nieuw apparaat en systeem..... Toen brak mijn klomp. Sjeeses wat een non-argument. Ik erger me kapot aan hoe mensen zich laten indoctrineren door die PC/Microsoft troep. Niet dat al wat Apple maakt flawless is overigens, maar in al mijn jaren als Mac gebruiker heb ik een liefde gekregen voor dit fijne bedrijf wat tenminste met visie en liefde zijn producten op de markt zet.

Ik heb mijn contributie ook al geleverd op het draadje, wat een sukkels zeg!!!

Ik ben pas 15, maar ik denk dat ik al beter ontwikkelt ben dan die gastjes van rond de 30.
Hoe dom kun je zijn om tegen een Mac te zijn?

[quote:2f674d6424="Ijope"]er is een maccer met een paar pc mensen in duscusie op hardware.info wilde ik jullie niet onthouden

http://www.hardware.info/forum/viewtopic.php?p=567492#567492[/quote:2f674d6424]

Ben jij dat zelf niet (nickname = jope)? Als jij het bent, en je wilt op die manier bereiken dat de ‘anderen’ een Mac serieus gaan nemen, kun je toch beter even op je spelling e.d. letten. Staat wat beter op zo’n forum. Is maar een tip, doe ermee wat je wilt.

Uhhh… als jij dat niet bent, heb ik niets gezegd!

:sealed: Wil hier trouwens geen discussie over taalgebruik opstarten!

[quote:d26b9b1f16="hydro"]Ik heb mijn contributie ook al geleverd op het draadje, wat een sukkels zeg!!!

Ik ben pas 15, maar ik denk dat ik al beter ontwikkelt ben dan die gastjes van rond de 30.
Hoe dom kun je zijn om tegen een Mac te zijn?[/quote:d26b9b1f16]

oef, ik zou maar even tot tien tellen… verschoten moeite… ze gaan allemaal die onzinnige discussie aan. Laat apple zijn eigen produkt verkopen, en geniet ervan dat jij op 15 jarige leeftijd tot het inzien bent gekomen dat jij de mac een machtige machine vindt. (of dat het misschien ook wel is :wink: )

je geeft macgebruikers een slecht imago op deze manier… denk :?

Hier tegenover me op kantoor een succesvol gevalletje van Switchen.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=17188&highlight=ralf

Moest ook wennen aan het systeem, maar laat dat nou ERG SNEL wennen! Als je van een oude afgetrapte Fiat panda naar een BMW 7 serie overstapt ga je toch ook niet zeuren dat je dan weer helemaal aan die nieuwe auto moet wennen? :stuck_out_tongue:

:roll: Ja, sorry maar ik kan me echt een beetje kwaad maken over dat onnozele gedarg van die gasten. Dat zou ik eigenlijk niet moeten doen, maar ik wou het ze maar even laten weten.

[quote:9a788dfd2f="hydro"]Ik heb mijn contributie ook al geleverd op het draadje, wat een sukkels zeg!!!

Hoe dom kun je zijn om tegen een Mac te zijn?[/quote:9a788dfd2f]

Jij bent goed begonnen… Ik was 21 toen ik er voor het eerst achterzat…en never left I may I mind U… Hooked 4 ever. Het leuke vindik dat door de jaren heen alle systemen begint te lijken op het systeem waar IK al jaren buitengewoon goed op functioneer… :wink:

[quote:d228a4b6e0]Jij bent goed begonnen... Ik was 21 toen ik er voor het eerst achterzat...en never left I may I mind U.. Hooked 4 ever. Het leuke vindik dat door de jaren heen alle systemen begint te lijken op het systeem waar IK al jaren buitengewoon goed op functioneer... :wink:[/quote:d228a4b6e0]

:sealed: Hoe zou dat nou komen?

Mijn eerste macPaint ervaringen op het grafisch lyceum aan de Jutphaseweg in Utrecht, dat waren nog eens tijden... en daarna Photoshop 2.5 onder de knie zien te krijgen... :D

btw, check dat draadje nog ff op hardware-nogwat ze blijven gewoon dom doen! :cry: niet te geloven

ah joh laat 'm lekker onder zijn bureau zitten. De plaats waar PC'ers altijd het liefste zitten.

[img:2247e9b31e]http://home.wanadoo.nl/lphome/images/PC_hoekzooi_Small.JPG[/img:2247e9b31e]

Eigenlijk wel lache om met een aantal leden van hier daar in dat topic wat posts te plaatsen, niet boos of kwaad, maar overtuigend.

:P helpt toch niets, ze zitte liever onder het bureau

[quote:45584e9c2c="Visualfreak01"]Eigenlijk wel lache om met een aantal leden van hier daar in dat topic wat posts te plaatsen, niet boos of kwaad, maar overtuigend.[/quote:45584e9c2c]

Dan moet je wel een nieuw topic openen. Met een correcte en duidelijke titel.
Maar Apple is een gevoel, en dat kun je op zo’n manier nooit overbrengen.

[quote:0dd92eef3f="Visualfreak01"]Eigenlijk wel lache om met een aantal leden van hier daar in dat topic wat posts te plaatsen, niet boos of kwaad, maar overtuigend.[/quote:0dd92eef3f]

Ben al bezig. Gewoon naar hier doorlinken :wink: