gewoon simpel 2 muziekjes aan elkaar remixen!!

ik ben voor een project voor school bezig met een commercial, en nou heb ik 2 muziekjes waarvan ik wat stukjes op een leuke manier, met wat effectjes, aan elkaar wil knopen.. nou had ik op mijn oude pc altijd magix music maker.. vreselijk oud programma, maar het deed precies wat ik nu zou willen! maarja... die pc is niet meer, dus ik ben voor de mac op zoek naar zo'n soortgelijk programma.. niet al te ingewikkeld.. ik heb al demos bekeken van logic express, peak, en cubase.. maar al die programmas zijn zo ongelofelijk uitgebreid en ingewikkeld, dat de hele lol dr voor mij al af is (haha ik blijf toch een grafisch vormgever :) ) heeft iemand een idee voor een leuk simpel programma wat ik hier voor kan gebruiken?

toch logic express, het is super simpel hoor :) of anders Garageband.

[quote:81d5a307c9="jay03"]Garageband.[/quote:81d5a307c9]

misschien domme vraag, maar hoe kan je in Garageband muziekjes (mp3) importeren, want bij mij geeft hij foutmeldingen!

Niels

Vanuit iTunes kan je hem zo in je tijdsbalk slepen, moet moeiteloos gaan.

Wat voor foutmelding geeft hij ?

[quote:6af03cf9b5="Rick Groenewoud"]Vanuit iTunes kan je hem zo in je tijdsbalk slepen, moet moeiteloos gaan.

Wat voor foutmelding geeft hij ?[/quote:6af03cf9b5]

Nu geeft hij geen fouten meer, ik had gewoon geprobeerd om vanop het bureaublad te slepen! :smiley:

thnx,
Niels

Zoek op www.versiontracker.com een op Amadeus II. Eenvoudig, goed en nog goedkoop ook

tja, echt, echt, echt! simpel...knip en plak in quicktime...echt simpel :wink: