gezicht veranderen. Foto

Ik wil van een bestaande foto het gezicht veranderen voor een ander. Dus eigenlijk 2 foto’s op elkaar. Hoe doe ik dat?

Dat is nog al expert level photoshop. Het is niet echt een simpel trucje wat iemand je even uitlegt.

Je kunt dit doen met Pixelmator. Zie Remove background
Selecteer de contouren van het gelaat, verwijder de rest en plaats het gelaat op de nieuwe foto. Vervolgens verder afwerken.
Moet zo kunnen lukken.

ik deed dat altijd met slim uitlijnen via voorvertoning

[quote=Nicci1964 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/gezicht-veranderen-foto/#post-2818109 time=1428254707]Selecteer de contouren van het gelaat, verwijder de rest en plaats het gelaat op de nieuwe foto.[/quote]Verwijderen van de achtergrond is nergens voor nodig: wanneer je het gezicht geselecteerd hebt kun je het kopiëren en dan in de andere foto plakken. (Er komt wel meer bij kijken om zo’n gezichtstransplantatie netjes te doen, zal ik er trouwens maar bij zeggen :slight_smile: )

Simpel gezegd: selecteren, rand verzachten (feather), liefst omzetten naar laagmasker, dan knippen en op andere foto plakken. Dan kun je in het masker gummen en kwasten tot het perfect aansluit.