GEZOCHT APPLE MAC SYSTEEM!

:arrow: Ben op zoek naar een Mac (minimaal 400 mHz G3/G4 en 128 Mb RAM). Prijs maximaal € 500. Kan iemand mij helpen want ik word gek door deze [u:050e2c256f][b:050e2c256f]PC[/b:050e2c256f][/u:050e2c256f] met WINDOWS :evil: !!!! HELP ME!

:!:

Kijk eens op [url=http://www.tweedehandsmac.nl]tweedehandsmac.nl[/url]

Succes…

De site ken ik al, maar is me iets te duur!

Toch bedankt,

David

[quote:60e252cbb6="WantAMac"]De site ken ik al, maar is me iets te duur![/quote:60e252cbb6]

Klopt, maar je moet ook af kunnen dingen want over het algemeen worden de aangeboden Mac’s te duur aangeboden, m.a.w. hoger ingezet i.v.m. mogelijk afdingen.

Succes…

of hier[url]http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2074109750[/url] helaas moet je wel even ver fietsen :( SPOTGOEDKOOP IS HET WEL

Heb ik voor je.

maar dan met 192 MB .

contact me als wil.

greetz

Ateazz

[quote:be4966953c="ateazz"]Heb ik voor je.

maar dan met 192 MB .

contact me als wil.

greetz

Ateazz[/quote:be4966953c]

voor hoeveel, want ik zoek er ook nog een…
(als wantAMAC hem niet wil dan he…)

-.HS-L.-

Hoi HS-L,

Tuurlijk geen probleem.
Ik vind het die €500 wel waard, dus daar doe ik hem voor weg.

agree

greetz

Ateazz

En wie heeft hem nu gekocht :?:

Is het trouwens een G3 of G4?

:?: nog niemand, dus HS-L en wnt a mac geintereseerd Het is wel een G3 iMac.

greetz

Ateazz

geef eens wat meer specificaties. G3 400 192 mb ram.... Welke kleur? Cdrw? dvd? video-ram?

Inderdaad; ik weet niet eens waarover het überhaubt gaat... :? Stuur me een e-mail naar davidgarsia@home.nl betreffende de prijs en specificaties.

Greetz,

David

Ik voel hier al weer de natte bodem van een nieuwe categorie onder mijn voeten...

Adriaan, kan je het allemaal nog bijbenen hier in het forum? Naast je andere werkzaamheden? Zou een afdeling ‘aangeboden/gevraagd’ een idee zijn voor dit forum? Of kijken we dan weer af van een andere site?

Ben ik veel vragen aan het stellen? :wink:

500 euro voor een imac g3 400...... (die heeft mijn zusje laatst voor 250 euro gekocht met snelle schijf en meer ram!!) dusseh,... beetje veel he,

en ik dacht dat je het over een zelfde als op ebay had, alleen dan met 192MB RAM… (dat was een G4 450 AGP)

voor 600 euro koop je (nog nieuw) een G3 700, met 256MB RAM, dan ga ik toch niet een 400MHz met minder RAM voor 100 euro minder kopen!!, …?

maar ja alsjeblieft wantamac, je mag hem hebben, (je had zoiezo al voorrang), maar als je een beetje een knappe computer wilt hebben die nog ff meegaat kan je beter een andere zoeken…

suczes
-.HS-L.-

tiny.

Opzich een goed idee…

Ik vraag me dan alleen af hoeveel toestroom we van andere sites krijgen en of we dat echt willen.

Plus de moderator uren die erin zitten etc.

Mgoed,tis een ballonetje waard!