Gezocht : enthousiaste creatieveling

Helaas heb ik geen apart vacature-forum kunnen vinden, dus ik hoop dat ik geen regels breek door onderstaande vacature te plaatsen:

Wij zijn namelijk met enige spoed op zoek naar een zelfstandig werkend DTP’er/grafisch vormgever in de regio Gorinchem-Breda.

Wat verwachten we van je?
• beheersing van Photoshop, Indesign en Illustrator tbv het ontwerpen en opmaken van:
verpakkingslijnen, logo’s, huisstijlen, folders, brochures en advertenties
• beheersing van Deamweaver en Flash tbv het zelfstandig of naar ontwerp bouwen van websites
• goede sociale vaardigheden tbv het onderhouden van contacten met klanten en leveranciers voor een perfecte uitvoering van je opdrachten

Je werkt binnen een kleinschalig team van enthousiaste medewerkers op een schitterende locatie.
Je bent positief ingesteld en hebt, net als wij, een no-nonsense mentaliteit.

Stuur reacties met CV naar artif001@planet.nl

Ehmn... en wie zijn jullie? Wat maken jullie? Wie zijn jullie klanten?

[quote:0e90740062="huinkroese"]Ehmn... en wie zijn jullie? Wat maken jullie? Wie zijn jullie klanten?[/quote:0e90740062]

Precies… is wel zo handig om te weten!

Het moet voor die DTP-er wel de moeite waard zijn om jullie uit de shit te helpen. Z'n duizendpoot kost wel een paar centen!

Poeh he, wat een vrolijke reacties.

Vooralsnog zitten we niet in de shit, ik dacht dat het juist als iets positief gezien werd als een bedrijf wil uitbreiden.

Deze “vacature” is heel summier, omdat ik niet zeker wist of het mág, op MacOsX.
En ik hou het maar even zo, als iemand geïnteresseerd is kan hij of zij mailen, krijgt -ie vanzelf meer informatie of kunnen we een afspraak maken.

We blijven positief!

[quote:53a634d0de="Lytstomke"]Het moet voor die DTP-er wel de moeite waard zijn om jullie uit de shit te helpen. Z'n duizendpoot kost wel een paar centen![/quote:53a634d0de]

Trouwens, ikzelf beheers ook deze programma’s (hoewel ik wat betreft Flash bescheiden moet blijven). Ging er eigenlik vanuit dat dat voor de meesten van jullie geldt.

[quote:a8613a72cd="McBiere"]Poeh he, wat een vrolijke reacties.

Vooralsnog zitten we niet in de shit, ik dacht dat het juist als iets positief gezien werd als een bedrijf wil uitbreiden.

Deze “vacature” is heel summier, omdat ik niet zeker wist of het mág, op MacOsX.
En ik hou het maar even zo, als iemand geïnteresseerd is kan hij of zij mailen, krijgt -ie vanzelf meer informatie of kunnen we een afspraak maken.

We blijven positief![/quote:a8613a72cd]

Ben het met je een, dat niet alle reacties even vrolijk zijn. Maar uit de reacties komt toch wel duidelijk naar voren dat er ook achtergrond informatie gewenst is! Ze is het hier niet bekend wie of wat u bent. Geen bedrijfsnaam, niets… Op die manier is het lastig reageren.

Je kunt ze toch gewoon een mail sturen als je meer wil weten? Of is dat teveel moeite?

[quote:5c43bb26fe="Reind"]Je kunt ze toch gewoon een mail sturen als je meer wil weten? Of is dat teveel moeite?[/quote:5c43bb26fe]

dat zal vast voor veel mensen niet te veel moeite zijn maar het zou ook gewoon handig zijn als hij gewoon wat meer info geeft

[quote:43e8aa4716="sammerman"][quote:43e8aa4716="Reind"]Je kunt ze toch gewoon een mail sturen als je meer wil weten? Of is dat teveel moeite?[/quote:43e8aa4716]

dat zal vast voor veel mensen niet te veel moeite zijn maar het zou ook gewoon handig zijn als hij gewoon wat meer info geeft[/quote:43e8aa4716]

Precies!

Maar het is nog steeds niet duidelijk met wat voor een soort bedrijf de sollicitanten te maken hebben... En niemand wil solliciteren bij een spookbedrijfje. Het emailadres eindigt op planet.nl. Een beetje bureau/zaak heeft een eigen site met bijbehorend domein etc.

2 dingen: * meer informatie is inderdaad geen overbodige luxe; * de dames en heren forumleden worden vriendelijk verzocht toch eens wat minder knorrig op oproepen als deze te reageren. We proberen macosx.nl prettig vriendelijk te houden. Als topics gelijk de grond worden ingesnauwd (het lijkt een trend te zijn bij vacaturetopics) dan denk ik niet dat er hier nog vaak potentiële carrièrebevorderaars met hun vacatures komen. Lijkt me jammer, want werken met een Mac is niet voor iedereen weggelegd.

missichien heb ik te veel mee gemaakt om hier weer met de volle 200 % enthousiast door te raken. Ik ben meer iemand voor het openboek! Sorry dat ik je heb geraakt met mijn reactie. Maar mis indd nog steeds info!

Als je geen werk zou hebben was je vast positiever en had je al een mailtje gestuurd

Goed idee om hier in 'Beeld' DTP (ed) vacatures neer te zetten. Als je echt 'regels' overtreed hebben we altijd moderators om je erop te wijzen wat er anders moet/kan, nietwaar?

Ik zou altijd wel het hele adres en de site erbij zetten, dat voor de echt serieuze sollicitanten toch wel belagrijk, je stuurt een heleboel persoonlijke info mee met je CV. Dan wil je wel graag weten naar [i:404254a068]wie[/i:404254a068] je dat stuurt… :stuck_out_tongue:

[quote:a8341c7c50="WOZ"]Goed idee om hier in 'Beeld' DTP (ed) vacatures neer te zetten. Als je echt 'regels' overtreed hebben we altijd moderators om je erop te wijzen wat er anders moet/kan, nietwaar?

Ik zou altijd wel het hele adres en de site erbij zetten, dat voor de echt serieuze sollicitanten toch wel belagrijk, je stuurt een heleboel persoonlijke info mee met je CV. Dan wil je wel graag weten naar [i:a8341c7c50]wie[/i:a8341c7c50] je dat stuurt… :P[/quote:a8341c7c50]

Zeker weten in deze tijd waar spookvacatures/acquisities meer en meer een trend worden. Stupid ‘cv-verzamelaars’. Toch kan deze McBiere het best serieus bedoelen alleen komt het bij mij niet zo over. Misschien ook een les voor hem om via dit soort sites vacatures te plaatsen… :wink:

Dat mag hij best doen maar dan moet hij zich zelf wel bloot geven. Dat geeft namelijk vertrouwen!

Bloot hoeft ook weer niet hoor... dat soort sites zijn er al genoeg! :P