gezocht: speakers voor ibook

Ik vind het geluid dat uit de boxjes van m'n ibook (700 mhz, 1 jaar oud) soms net te mager. Nou heeft een vriend van me een paar hele mooie speakers bij z'n imac gekregen. Deze zou ik kunnen aansluiten met een FW adapter, maar m'n FWchain is al gesloten; ibook heeft 1 FW-ingang waar m'n externe HD aan staat en daar staat m'n ipod op aangesloten.

Dus ik zoek iets anders, iets betaalbaars, iets met kwaliteit en iets met design (zodat het niet stoort naast m’n ibook).

Heeft iemand ervaring met speakers of gewoon een leuke suggestie? Post het maar :slight_smile:

is de iSub niet wat voor jouw?

Ze zijn erg koel, alleen jammer dat ze inclusief subwoofer worden verkocht. Want dat heb ik niet nodig, ik heb namelijk een digitale versterker met al die shit die er bij hoort.

Eigenlijk zoek ik gewoon twee speakers…

Ik heb [url=http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=17419&productType=1&sectionID=175]deze[/url] op onze windows pc.

Valt helemaal niet tegen!

Hans

Bedankt, maar ik denk niet dat ik deze naast m'n ibook ga plaatsen (niet persoonlijk bedoelt, natuurlijk).

Als je zo eens rondkijkt zijn de meeste speakers donker gekleurd en sluit de vormgeving dus niet erg aan bij een ibook.

Het zal nog niet meevallen.
Zelf ben ik ook nog op zoek voor iets bij mijn imac.

Hans

Voor de imac heb je die mooie gegrilde witte speakers!

Die wilde ik ook op m’n ibook hebben, maar dat was nog best wel een gedoe (zie eerste post)

[quote:ce3ee7acde="boelie"]Voor de imac heb je die mooie gegrilde witte speakers!

Die wilde ik ook op m’n ibook hebben, maar dat was nog best wel een gedoe (zie eerste post)[/quote:ce3ee7acde]

ik heb de zwarte in USB versie wat heb je er voor over?

Je kan die creatures kopen van jbl.

En anders een design versterkertje en je hangt er een paar minipods aan.

Als je dan toch per se design wilt.

Die creatures zijn toch [i:3241bc98e8]met[/i:3241bc98e8] subwoofer, of vergis ik me weer es?

[quote:e0a3be23ea="boelie"]Die creatures zijn toch [i:e0a3be23ea]met[/i:e0a3be23ea] subwoofer, of vergis ik me weer es?[/quote:e0a3be23ea] Ja, met subwoofer en redelijk prijzig (99 euro).

[quote:e0a3be23ea=“boelie”]Voor de imac heb je die mooie gegrilde witte speakers! [/quote:e0a3be23ea]
Welke bedoel je??

Hans

[img:4e530eca4b]http://a772.g.akamai.net/7/772/51/88be37a4df682e/www.apple.com/imac/images/indexspeakers01282003.jpg[/img:4e530eca4b]