Gezocht: Total Annihilation game voor mac!

Laatst zat ik op www.macgamefiles.com en plots zag ik dit: http://www.macgamefiles.com/detail.php?item=10162 Total annihilation! Ik heb dit vroeger veel en zeer graag gespeeld op m'n pc. Ja, toen had ik nog een pc! Nu zag ik dat er daar ook een mac versie van was! Dit wist ik totaal niet. Ik heb direct de demo gedownload en die werkte onder classic! Nu zou het wel heel cool zijn als ik de volledige versie kan bemachtigen! De vraag is natuurlijk, waar?! Het spel is natuurlijk niet meer te kopen. Heeft iemand het liggen? Kan ik het ergens downloaden? Je zou me er een enorm groot plezier mee kunnen doen! Want dit is enorm leuk in multiplayer, en je hebt er totaal geen zware mac voor nodig.

Dus oproep aan alle mac gamers:

[b:747bc1263d]GEZOCHT: TOTAL ANNIHILATION VOOR MAC[/b:747bc1263d]

Sooooooo.... die zou ik ook weer graag willen hebben. Ik heb ooit eens een tweedehands powerbook 1400 C gekocht en daar stond ie op. Ikke dat ding weer doorverkocht een tijdje terug. Eerst natuurlijk alles gebrand op 'n cd-tje.... maar ja die game dus weer net niet.

Dus… als ie ergens bovenwater komt hou ik me aanbevolen.
gegroet,

je kan hem kopen in de itpro in gent

[size=7:9519057c34]ps en als je het koopt, wil ik wel een copietje ofzo overkopen[/size:9519057c34]

editIk heb juist de demo ook eens gedownload en damn mis ik dat spel, was het enigste pc-spel dat me ooit heeft kunnen laten verslaven :stuck_out_tongue: , must have it edit

[quote:8c7623f09c="Flameboy"]je kan hem kopen in de itpro in gent

[size=7:8c7623f09c]ps en als je het koopt, wil ik wel een copietje ofzo overkopen[/size:8c7623f09c]

editIk heb juist de demo ook eens gedownload en damn mis ik dat spel, was het enigste pc-spel dat me ooit heeft kunnen laten verslaven :stuck_out_tongue: , must have it edit[/quote:8c7623f09c]

Hmm te koop in itpro in gent.
Das vlakbij!

Welja, ik moet wel zeker weten dat het werkt in classic!!
Want euh het is bedoeling dat ik het in netwerk speel met andere powerbook gebruiker.
En die powerbook kan niet meer opstarten in OS9.

demo werkt perfect in classic. volledige game ook? Anders koop ik het ZEKER!

weet je toevallig of het de basis versie is of dde “gold” vesie met alle extra units en maps?!

Pfoe, ik heb het wel ooit gespeeld toen ik nog mac os 8.6 had. Ik heb het ooit geprobeerd onder Mac OS X maar dat was totaal geen succes, het draaide niet helemaal lekker en ik krijg allerlei foutmeldingen en meldingen dat ik teveel kleuren gebruikte om het te spelen, ook allemaal vensters. Is alweer een hele tijd geleden en ik denk dat het toen aan de installatie lag.

Het is inderdaad wel een heel erg leuk spel. Ik vind het een beetje te vergelijken met Earth 2140, daar kun je ook een demo van downloaden op macgamefiles.