Gezocht: Webdesigner rond Hasselt (België)

[url=http://www.kixx.be]Het bedrijf[/url] waar ik werk is op zoek naar een webdesigner voor voorlopig één maand, met kans op verlenging. Liefst vanuit de omgeving van Hasselt (België). Het zou gaan om onmiddelijke invulling.

Je bent bedreven in XHTML, CSS en JavaScripting, sterk in grafisch ontwerp en hebt ervaring met integratie van een CMS. Kennis van PHP/MySQL is een pluspunt.

Reageren kan hier, via PM of op bert@kixx.be.

[quote:ba86aec996="iBert"]XHTML[/quote:ba86aec996]

Ja :).

[quote:ba86aec996=“iBert”]CSS[/quote:ba86aec996]

Misschien :expressionless:

[quote:ba86aec996=“iBert”]JavaScript[/quote:ba86aec996]

Absoluut niet… :frowning:

[quote:ba86aec996=“iBert”]CMS[/quote:ba86aec996]

Nooit van gehoord… :oops:

[quote:ba86aec996=“iBert”]PHP/MySQL[/quote:ba86aec996]

Nee… :wink:

Maar je hebt gelijk, de huidige site rrekt op niet veel. :slight_smile:

[quote:cb08221232="à la Mac"]Maar je hebt gelijk, de huidige site rrekt op niet veel. :)[/quote:cb08221232]

Het gaat niet over de restyling van de website van het bedrijf, het gaat om een interne betrekking. Wanneer een bedrijf voortdurend zijn website restyled, betekend dat het weinig werk heeft. De huidige website is al enkele jaren oud.

Maar alle gekheid op een stokje, graag enkel serieuze reacties.

Ik zal eens rondvragen aan (ex) medestudenten, ik kom dan hier eens terug

[quote:5f05541929=“iBert”]
Het gaat niet over de restyling van de website van het bedrijf, het gaat om een interne betrekking. Wanneer een bedrijf voortdurend zijn website restyled, betekend dat het weinig werk heeft. De huidige website is al enkele jaren oud.

[/quote:5f05541929]

Dat klopt, maar na een paar jaar mag er toch eens wat tijd uitgerokken worden voor een redesign. Zie het als een investering die wel terugbetaald na verloop van tijd.

[quote:792a8c50b5="klaus"]Ik zal eens rondvragen aan (ex) medestudenten, ik kom dan hier eens terug[/quote:792a8c50b5]

Bedankt.

[quote:792a8c50b5=“klaus”]Dat klopt, maar na een paar jaar mag er toch eens wat tijd uitgerokken worden voor een redesign. Zie het als een investering die wel terugbetaald na verloop van tijd.[/quote:792a8c50b5]

Onze middelen gaan voornamelijk naar de website van onze hoofdactiviteit, Browsbox, een modulair CMS. De bedrijfswebsite dient slechts als representatie voor het maatwerk.

Waarom geen freelancer gebruiken ?

Groetjes,
Kenny

Kan ook. Maar hij/zij zou wel op kantoor te Hasselt moeten werken, vermits hier diverse zaken lokaal werken (dat is ook makkelijker om samen te werken met de diverse developers).

[quote:3de6514968="iBert"][quote:3de6514968="à la Mac"]Maar je hebt gelijk, de huidige site rrekt op niet veel. :)[/quote:3de6514968]

Maar alle gekheid op een stokje, graag enkel serieuze reacties.[/quote:3de6514968]

Ja maar daar is denk ik ook een grens in… als een site een paar jaar oud is kun je wel eens even tijd nemen voor een nieuwe dacht ik toch… ik bedoel je kan toch ook niet eeuwig dezelfde kleren dragen (stom voorbeeld :P)

[quote:5f2cab1bb5="iPod Jimmy"][quote:5f2cab1bb5="iBert"][quote:5f2cab1bb5="à la Mac"]Maar je hebt gelijk, de huidige site rrekt op niet veel. :)[/quote:5f2cab1bb5]

Maar alle gekheid op een stokje, graag enkel serieuze reacties.[/quote:5f2cab1bb5]

Ja maar daar is denk ik ook een grens in… als een site een paar jaar oud is kun je wel eens even tijd nemen voor een nieuwe dacht ik toch… ik bedoel je kan toch ook niet eeuwig dezelfde kleren dragen (stom voorbeeld :P)[/quote:5f2cab1bb5]

Is het zo moeilijk je te houden aan wat ik zei? Ontopic blijven aub. Dit is een serieuze vacature, geen sitecheck.

Maar dit is een forum over webontwikkeling, geen vacaturesite.

[quote:cf71480e7f="Whymme"]Maar dit is een forum over webontwikkeling, geen vacaturesite.[/quote:cf71480e7f]

De vacature is voor een webontwikkelaar, gebaseerd op Mac. OK?

[quote:9696053e07="iBert"][quote:9696053e07="Whymme"]Maar dit is een forum over webontwikkeling, geen vacaturesite.[/quote:9696053e07]

De vacature is voor een webontwikkelaar, gebaseerd op Mac. OK?[/quote:9696053e07]

Wie zegt dat?

[quote:79d2efe2e4="à la Mac"]Wie zegt dat?[/quote:79d2efe2e4]

De topicstarter!
Vacatures mits duidelijk Mac-gerelateerd zijn toegestaan. En nu als de sodemieter ontopic. Reageer als je de TS kan helpen of als je daadwerkelijk een constructieve bijdrage kan doen. Zo niet blijf dan van die reageerknop af.

MacBjorn, zou je mij een plezier willen doen en alle niet-gerelateerde reacties verwijderen? Het gaat hier om een serieuze betrekking, wat ik ook héél duidelijk vermeld heb, en nog willen sommigen dat blijkbaar niet snappen. Er wordt hier enkel maar offtopic geluld.

Reakties verwijderen doe ik alleen als er grove dingen in staan die absoluut niet door de beugel kunnen. Daar hoort offtopic gaan niet bij.

Maar vanaf nu wordt er alleen ontopic gereageerd.