[Gezocht] Wie wil er meewerken aan Apple-blog

Hallo OMT'ers. Ik ben een tijdje geleden het blog 'Appletastic' begonnen. Ik ben er (tijdelijk) mee gestopt omdat ik het niet in mijn eentje kan runnen. Daarom ben ik opzoek naar mensen die me willen helpen met het runnen van Appletastic. De site gaat even offline, 9 juli is hij weer online. Dit in verband met onderhoud (nieuw uiterlijk & alles opschonen, was niet tevreden met oude uiterlijk)

Ik zoek nog:
[b]Nieuws-schrijvers[/b] | 3 mensen
[b]Forum moderators[/b] | 5 tot 10 mensen
[b]Mensen voor de Support[/b] 2 tot 4 mensen
[b]Mensen die apps en/of Apple producten reviewen[/b] | Max. 10 mensen

Je gaat een tweede OneMoreThing lanceren? Een gat in de markt!
Dat niemand anders op dat idee is gekomen verbaast mij zeer :slant:

krijg je apple producten thuisgestuurd om te reviewen?, dan meld ik mij aan :innocent:

Hoeveel tijd gaat erin zitten?
Ik bied me best aan als forum mod en reviewer, als ik het nog kan combineren met mijn andere blogs.

Ik wil wel nieuwsschrijver en/of App-reviewer worden.:lol: Maar eerst de site even bekijken!

Wat denk je wat jouw Appletastic onderscheidt naast OMT?

je hebt inderdaad heel hard moderators nodig!
[img]/uploads/community/eabf93ae2dd31e993120b7f7c61c4b2194425b78_0.png[/img]

[quote=jacala url=http://www.onemorething.nl/community/topic/gezocht-wie-wil-er-meewerken-aan-apple-blog#post-1999974 time=1278059672]krijg je apple producten thuisgestuurd om te reviewen?, dan meld ik mij aan :innocent:[/quote]

Haha, wat denk je? Ik bedoel dus: als je net een nieuwe app hebt gedownload die je wilt reviewen, of je nieuwe Mac of iPod, etc. is binnen, kun je die reviewen (als je dat leuk vind, tenminste)

[quote=reinierzoutendijk url=http://www.onemorething.nl/community/topic/gezocht-wie-wil-er-meewerken-aan-apple-blog#post-1999988 time=1278060673]Hoeveel tijd gaat erin zitten?
Ik bied me best aan als forum mod en reviewer, als ik het nog kan combineren met mijn andere blogs.[/quote]

Hoeveel tijd er in zit, ligt aan jezelf ;)

@ rdesign: Ik wil met Appletastic niet alleen nieuws publiceren, maar ook veel artikelen, tips en tricks om Apple producten nóg aangenamer te maken.

@ prullenbak: Wat een heerlijk sarcastische opmerking, maar, ik moet toegeven: je hebt wel gelijk. Maar voordat er bezoekers komen, moet er natuurlijk nieuws enzo zijn. Dus daarom is het forum nog leeg ;)

Leuk.
Maar ik weet niet of het wel zo'n succes wordt er zijn al zo veel Apple Blogs ik weet al niet meer welke ik moet volgen. Het makkelijkste zou zijn als je er eentje maakt die van alle blogs alles op 1 pagina propt ofzo iets.

Maar ik zou wel een moderator van het forum willen zijn of het reviewen van producten.

Ja laten we gewoon direct OMT en iPhoneclub kopiëren en het op één pagina plaatsen, ideaal!

Hmmm, als ik eerlijk ben vind ik het een beetje een OMT kopie. Er zijn al zat forums en nieuwsblogs idd, waarom nog eentje? Ben het met @Anth eens, het is niet erg origineel. Ik breng miijn tijd liever door op het OMT of iPhoneclub forum.

Hallo iDaan98,
Ja ik wil wel meewerken aan je Apple Fan site, maar ist het een probleem dat ik 14 (bijna 15) jaar ben?
Ik zou het wel tof vinden als ik eindelijk een keer moderator ben van een Apple fan site en mensen helpen en af en toe een review schrijven.
Stuur anders maar een PB...
Bedankt!

Het is en blijft een pseudo OMT.. En dat is weer jammer, de lay-out is compleet dezelfde in het forum. Al gebruik je dan misschien andere kleuren.

Is dit dan erg?
Er zijn hoderden Apple fan sites dus eentje erbij is nooit erg..

@ maxy: ik heb het over de lay-out. Of het nieuws nu anders is of relevanter. Het forum is vrijwel een exacte kopie. Daarover gaat het.

-double post-

Maar de hamvraag is natuurlijk: Wat voegt een extra website toe aan het al bestaande aanbod? Als je nieuws gaat kopiëren is er natuurlijk niet echt een unique selling point waardoor een website geen écht bestaansrecht heeft. One More Thing moet het qua nieuws natuurlijk ook vaak hebben van de grote Amerikaanse websites maar de podcast is dan weer een compleet uniek iets. Probeer te formuleren waarin jij beter bent dan anders, en bouw op die sterkte voort. :)

@Niiiick, dat is omdat het dezelfde forumsoftware is, een veelgebruikt pakket. ;) De foranamen hadden wel een stuk origineler gemogen, als je daarop doelt.

[quote=iDaan98 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/gezocht-wie-wil-er-meewerken-aan-apple-blog#post-2000000 time=1278061786]
@ prullenbak: Wat een heerlijk sarcastische opmerking, maar, ik moet toegeven: je hebt wel gelijk. Maar voordat er bezoekers komen, moet er natuurlijk nieuws enzo zijn. Dus daarom is het forum nog leeg ;)[/quote]
Haha ja je hebt helemaal gelijk. Maar misschien moet je dan bezoekers trekken, en als er dan actieve mensen op je forum zitten, aan HEN vragen of ze moderator willen worden. Lijkt me iets logischer.

En verder: Ik zou je best willen helpen om reviews te schrijven van apps. Dat lijkt me zelfs erg leuk. Maar wél op een site die zich op een bepaalde manier onderscheidt van andere apple-weblogs. Een site met potentie, zeg maar. Niet op appletastic zoals jij het nu nog voor ogen lijkt te hebben. Als je een leuk concept hebt, hou ik me serieus aanbevolen.

Hoe dan ook, succes!

Helaas, ook al heeft iDaan98 de 2 miljoenste post op OMT geplaatst in dit topic, vraag en aanbod van diensten en goederen is niet toegestaan in het forum, zo valt te lezen in de [url=http://www.onemorething.nl/huisregels/]huisregels[/url]. Daarom moet dit topic toch op slot. Je kan e.v. [url=http://www.onemorething.nl/vacatures]hier[/url] een vacature plaatsen.