Ghost Recon

Yo, is er iemand die weet waar en met welk programma ik Ghost Recon het beste kan downloaden? Vind het een vet spel, voor windows is ie afgeprijsd helaas voor de mac niet, vind het zonde om er 50 Euro voor te betalen.

[quote:b6f849cdb1="Jesper"]Vind het een vet spel[/quote:b6f849cdb1]

…Maar niet vet genoeg om er een schamele 50 euro voor te dokken zodat de ontwikkelaars meer van dat soort spellen kunnen maken… jaja

Het heeft geen zin om je bericht dubbel te posten, dat wekt alleen maar irritatie.

Sorry voor het dubbelposten was effe te snel en bedacht later dat het bij de rubriek spelletjes hoorde.

Zeg nou zelf jullie hebben allebei toch ook wel illegale software?

Met neo en limewire kan ik het niet vinden.
Met Hotline en Carracho gaat het allemaal errug langzaam.

Iemand nog een alternatief?

[quote:e6d67e07fd="Jesper"] Met Hotline en Carracho gaat het allemaal errug langzaam. [/quote:e6d67e07fd]

Ja je bent waarschijnlijk sneller als je het gewoon koopt :stuck_out_tongue:

je kunt ook een demo downloaden. Hiermee kun je ook online via gameranger spelen. Ik het gedownload en vind het een superspel. Vooral online is het erg goed. Ik za het ook zekers kopen. 50 euro is echt niet veel voor een goed spel. Als je een paar maanden wacht zal het wellicht goedkoper zijn.

Als je hem dan toch koopt moet je hem kopen bij imacgames.nl daar heb je Ghost Recon + de add on "Desert Siege" voor 50 Euro. :wink:

[quote:69b30f1299="Jesper"]Als je hem dan toch koopt moet je hem kopen bij imacgames.nl daar heb je Ghost Recon + de add on "Desert Siege" voor 50 Euro. :wink:[/quote:69b30f1299]

leuk hoor, maar dat is waarschijnlijk de PC versie, want desert siege is de enige Ghost Recon die op een mac te spelen is… (en dus niet een add-on)

jammer genoeg... :(

Dennis

heb m ook net gekocht. weet iemand of island thunder expension pack naar mac komt. Heb die op een pc gespeeld en moet zeggen dat die toch wel het mooist is

[quote:ff11efe34d="jonnie"]heb m ook net gekocht. weet iemand of island thunder expension pack naar mac komt. Heb die op een pc gespeeld en moet zeggen dat die toch wel het mooist is[/quote:ff11efe34d]

Kijk even op de volgende site.
http://www.planetrainbowsix.com/damnr6/download.html

Hier zijn veel patches te vinden. En eris een maniers om IT op je mac te krijgen… al moet je er wel wat werk voor doen.

Ciao,
daPOKER

Hey dit lijkt interresant!

Werkt het ook echt?

Zeker dat het werkt. Het enige wat je even moet doen is als je op een van de downloads klikt is je even inschrijven bij planetrainbowsix... Gebruik wel de damnr6 site om je downloads te kiezen, er zit namelijk veel verschil tussen de verschillende patches voor windows en Mac.

IT werkt bij mij nu helemaal top. Merk alleen nu wel dat ik toe ben aan een nieuwe videokaart in mijn G4-tje.

Suc7 en veel plezier,
daPOKER

hmm,

Zag iland thunder goedkoop bij de freerecordshop liggen.
Zal het es proberen!

Thanx

[quote:dad2984978="jonnie"]hmm,

Zag iland thunder goedkoop bij de freerecordshop liggen.
Zal het es proberen!

Thanx[/quote:dad2984978]

wat is goedkoop?

HS-L

Volgens mij was het iets van 17euro

Zijn er mensen die het on-line spelen ???

he guyz,

Goed spel, ik speel het veel via gameranger.
Ennuh HS-L die dessert siege add on doiet het wel op de mac hoor.
En die is leuk.

greetzz

[quote:3a13c3a7d1="ateazz"]he guyz,

Goed spel, ik speel het veel via gameranger.
Ennuh HS-L die dessert siege add on doiet het wel op de mac hoor.
En die is leuk.

greetzz[/quote:3a13c3a7d1]

desert siege is geen add-on, dat is het hele spel (op de mac dan) :slight_smile:
toch of wordt ik nu gek?

[i:3a13c3a7d1]update: nog ff nagelezen, maar dit zei ik ook op pagina 1[/i:3a13c3a7d1]