gif.

hoi allemaal, ik kan geen gif bestanden op somige websites zien met mijn mac. moet ik daar voor een speciaal programa hebben ? alvast hartelijk dank dudes

groetjes tommy jamar
www.tbskyproductions.com (check it out personel website :):slight_smile:

Huh?? Das dan wel heel raar. Ook niet met voorvertoning? :?

mee vertoning wel maar op mijn site bij pagina movies staat net achter de link een windows en of en quick time logo en dat word op mijn scherm weergegeven als een vraagteken raar he en op somige sites is da ook zo bij mij en da zijn dan gifkes die ik ni kan zien straf he byby

Oooh ik snap wat je bedoelt........ik heb dat soms ook inderdaad......ik denk dat dat komt door het ontbreken van een internet-plugin. Maar het rare is dat als je rechtermuisklikt op dat vraagteken en je opent hem in een nieuw venster, dan kan ik hem wel zien. Vet raar.........de ie het bij jou als je het opent in een nieuw venster?

hey ;) nee doet u niet he zegt safira kan bestand niet vinden raar he snap er niks van maar heb zelf nog niet lang ne mac ze daarmee wss hihi

post eens een link van waar ie het bijvoorbeeld niet doet bij jou......dan kunnen we ff kijken of dat werkelijk alleen aan jou ligt.....

http://www.valschermsport.be/ deze site kan ik helemaal niks zien enkel de linker en boven kolom maar wat er aan de link is verbonden van tekst niets, dus ik zie ma halve site op mijn scherm strraf he en bij vriend werkt deze wel;

He wat vreemd......bij mij komt ook niets tevoorschijn!!! Het ligt waarschijnlijk aan de geruiksvriendelijkheid van die website. Het is gewoon niet erg weggelegd voor safari browsers. Je zou op zich een andere browser kunnen proberen zoals FireFox. Iemand anders die dat heeft en dat kan verifieren? Ik vind het maar niks dat ik dat niet kan zien!!! :cry:

aa zo ligt aan safira djeu spijtig ik keek graag op de site van het vvp, ik moet er ma mee leren leven hihi trouwens mac is super en ichat is bere super goe, bybyb thanks a lot

En zo vraag ik me wel eens hoe het komt dat de Belgen zo goed scoren bij taalspelletjes :sealed:

Achtentwintig. Het staat er echt. :').

ik begrijp er ook geen jota van, maar de site van de valschermsport is in Camino goed te zien.

[quote:9851d30983="tjamar"]http://www.valschermsport.be/ deze site kan ik helemaal niks zien enkel de linker en boven kolom maar wat er aan de link is verbonden van tekst niets, dus ik zie ma halve site op mijn scherm strraf he en bij vriend werkt deze wel;[/quote:9851d30983]

Waarom praat jij niet normaal :expressionless:

De reden dat de site niet goed wordt weergegeven:

[code:1:9851d30983]<META content="Microsoft FrontPage 5.0" name=GENERATOR>[/code:1:9851d30983]

:cry: