Gifs afspelen in Preview [Opgelost]

Ok.. misschien een beetje domme vraag, maar hoe speel je een gif bestand af in Preview?

Groetjes Ad

Naar mijn idee (nog steeds) niet. :(

[quote:48d3cc0701="addyboy"]Ok.. misschien een beetje domme vraag, maar hoe speel je een gif bestand af in Preview?

Groetjes Ad[/quote:48d3cc0701]

ok om mezelf maar te helpen… ik heb het namelijk gevonden :P… Je moet op Pas knoppen balk aan drukken en dan de knop Speel Af erbij zetten

Ok Dan. Nooit geweten ;) Thx. Ergenisje minder.

[quote:dd939cefec="Urbin"]Naar mijn idee (nog steeds) niet. :([/quote:dd939cefec]

dat dacht ik ook heel lang… tot vandaag… :)… weet ik tenminste eindelijk hoe het moet…

Ik ook :D Wist niet eens dat daar zoveel tools onder zaten. Damn lijkt dat Voorvertoning ineens een stuk handiger. :P Mac zit vol met goodies. ;)

[quote:15d541e6e4="Urbin"]Ok Dan. Nooit geweten ;) Thx. Ergenisje minder.[/quote:15d541e6e4]

haha… ja ik ergerde me er ook aan… vooral omdat ik het EERST wel kon… en nu niet meer, en dan moet je quicktime ofzo gaan gebruiken om Gif’s te openen.

[quote:3af62db52b="Urbin"]Ik ook :D Wist niet eens dat daar zoveel tools onder zaten. Damn lijkt dat Voorvertoning ineens een stuk handiger. :P Mac zit vol met goodies. ;)[/quote:3af62db52b]

zitten inderdaad een paar handige tools tussen!.. je kan zelfs croppen :slight_smile: (maja… ik heb photoshop… maar toch mooi meegenomen)

Ik smijt het op Graphic Converter om ze af te spelen. Maar een gewone browser voldoet ook, als ik me niet vergis.

[quote:aecc137c06="angorawol"]Ik smijt het op Graphic Converter om ze af te spelen. Maar een gewone browser voldoet ook, als ik me niet vergis.[/quote:aecc137c06]

klopt een gewone browser werkt inderdaad ook