Girotel werkt eindelijk goed met Internet Explorer

Leuk zo'n nieuwe browser dacht ik toen ik Phoenix uitprobeerde, moet ik toch tegen beter weten in maar eens proberen met Girotel. En wat denk je, het werkt. Voor dat ik me repte om het alhier te melden dacht ik misschien is de Postbank er wel echt uit en werkt het ook met Internet Explorer. En ja hoor het is helemaal voor elkaar, geld overgemaakt zonder Java error.

nu safari nog[color=orange:e2839f7ab7][/color:e2839f7ab7][size=18:e2839f7ab7][/size:e2839f7ab7] :lol:

Je gelooft het niet maar Girotel werkt ook met Safari. Hij onthoud alleen niet Girotelnr. en codenr.

oepss, wist ik niet. zal het gelijk eens proberen![color=darkred:474fc85523][/color:474fc85523]

zo te zien aan jou Avatar ben je een hoop gelg aan het storten!

:D Verbluffend! Iets van de Postbank dat werkt! En met Safari!

TNX voor het bericht, ik heb het uit zitten stellen Girotel te nemen, maar ik ga er nu toch maar eens snel achteraan.

In de topic http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=2131 wordt ook melding gemaakt van het grote Girotel nieuws.

ik blijf de foutmelding 5203 krijgen, waarbij ook gewag wordt gemaakt dat mijn account bij herhaaldelijk foute invoer ongeldig wordt gemaakt. :oops: Zou dat al gebeurt zijn?

nankovic, ik denk dat fout 5203 iets anders is dan fout 3701, waar zo'n beetje iedereen tegen aan liep bij het versturen van de tan-code. oppassen en uitkijken lijkt mij. misschien dat de postbank zo vriendelijk zou willen zijn uit te leggen wat fout 5203 precies inhoudt?

Iemand die weet of het ook met GT zakelijk werkt? Of is dat allemaal een pot nat? Dan kan ik dat online gedoe aanvragen naast mijn gewone GT op een ... PC. :(

Hmmm, kon de verleiding niet weerstaan even dit Hulkachtig-emoticonneke:

:mrgreen:

Wat nog niet werkt in Safari en Chimera (IE niet geprobeerd) is Internet bankieren. Dus er is nog werk aan de winkel.

wat een opluchting:eindelijk kunnen we nu geld overmaken.Alhoewel dit niet mijn favoriete bezigheid is ,ben ik toch blij dat het lukt.Ook met Chimera trouwens!!