kan je op een powerbook 12" je eigen gitaar versterker aansluiten zo ja,wat kan je dan allemaal met garagage band?
bedankt!
kan je op een powerbook 12" je eigen gitaar versterker aansluiten zo ja,wat kan je dan allemaal met garagage band?
bedankt!
sterker nog, je kan gewoon direct je gitaar aansluiten op de line-in. In Garageband zitten een filnk aantal digitale amps waarmee je de sound kan bepalen.
via line in kan je je gitaar aansluiten volgens mij, (als de 12inch line in heeft) en dan is het gewoon jammen denk ik ojah je kan je gitaar ook met behulp van plug ins enz, ook erg goed laten klinken
Cool, dus dan kan ik mijn versterker misschien direct doorverbinden met mijn PowerBook... Moet ik enkel nog een kabeltje kopen :)
Ja, dat kan, maar ik zou niet weten waarom je dat zou doen als je ook direct je gitaar in je PB kan pluggen. Die versterkers in garageband zijn lang niet slecht hoor.
Ik heb een plak element gekocht voor op mn acoustische gitaar, maar ik krijg er geen geluid mee op mn Powerbook. Het is bedoelt om een paar dingen op te nemen die ik later ga oefenen met een band, ik wil ze alleen even opnemen met garage band.
[quote:c796b965fa="Koen 1980"]Ja, dat kan, maar ik zou niet weten waarom je dat zou doen als je ook direct je gitaar in je PB kan pluggen. Die versterkers in garageband zijn lang niet slecht hoor.[/quote:c796b965fa]
En hoe kan je dat dan het beste doen? Want een gitaar heeft zo’n dikkere jack. Moet ik dan zo’n tussenstukje van zo’n dikke jack naar een dunne kopen?
ja, precies. die dingen kosten een euro of 2.
nou , bedankt maar kan ja dan ook en synthesiser van yamaha aansluiten zo ja hoe werkt ie dan speelt de PB op je synthesiser of andersom?
groet xel
je kan met midikabels en usb->midi dingetje je synth op een mac aansluiten, je kan dan midifiles over je synth afspelen je bijvoorbeeld je garageband sounds op je synth spelen...