Gitaar

Wat ben je nodig om je gitaar aante sluiten op mijn ipod mini.

Alleen een kabel??

Zo ja waar ik kan hem namelijk niet vinden in de apple store.

Alleen deze http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/91509/wo/Mt2fw8Z5NtQg21mGRUClRM1FojX/8.0.11.1.0.6.25.7.11.0.3…maar deze is volgens mij niet te gebruiken met een ipod.

'k heb wat gevonden... [url]http://shop.sands.be/index.php?main_page=product_info&products_id=384[/url]

Iemand hier ervaring mee? Kan je ook mixen of kan je alleen opnemen??

Zijn er nog andere/goedkopere oplossingen zoals een ‘gewoon’ kabeltje?

Maar, hola, het heeft echt geen zin om een gitaar aan te sluiten op een pod! Het is geen opname studio???? Met die verloop kabel gaan bassen of gitaren in Garageband of Logic!!! Het gewrochte resultaat kan je weer naar je pod overzetten... Zo werken die dingen!

Greetz, Stef

Eeeeh, oeps, sorry, fijne link, wist ik echt niet, lijkt me inderdaad wel cool!

Grrrreetz

Kan iemand beversigen dat deze ook op een mini werkt??...'k heb hem alleen op een ipod gezien

Als ik het goed begrijp kan je met die JamPod dus niet opnemen. Hij werkt alleen als een mixertje/koptelefoonversterker voor je gitaar. Leuk om mee te oefenen.

Volgens de site van de fabrikant is ie uitverkocht, maar ze hebben wel een fotootje op de voorpagina met dat ding in een iPod mini geplugged.

Ik meen zo iets ook in de laatste Feedback folder gezien te hebben, misschien dat je daar wat aan hebt?

Op hun webpagina staat vermeld:[b:65a300de83] "any dock connector model iPod or iPod mini"[/b:65a300de83], dus dat zou geen probleem moeten zijn. Maar het ding is inderdaad niet bedoeld om op te nemen, maar om met de muziek van je speler 'mee te spelen'.[/b]

Volgens mij had alleen de allereerste generatie iPod géén dock connector, daar zou ie dan niet mee werken. De vormfactor van het apparaatje lijkt ook precies afgestemd op de Mini.

Is er geen andere manier om mijn gitaar op te nemen op een iPod?

Ik weet dat als je linux op je ipod zet dat je dan kan opnemen tot 97Hz of zo....maar dit lukt mij niet omdat mijn ipod nog niet volledig is ondersteund (iPod mini 2g)

ik heb zelf nu een fasttrack bestelt dat is echt voor op te nemen en degelijke effecten mee te bedienen ik vind het redelijk nutteloos dat je die op je ipod mini aansluit, sluit die toch op je mac aan.... het is toch niet dat je in het repetietie kot met je ipod mini gaat jammen of op de bus ???

Die ipods op die site zijn wel goedkoper dan hier in NL zeg. Scheelt zo'n 50 euro ofoz

Maar je kan zoiets wel gebruiken om in alle rust en vrede (voor de buren, slapende vriend of vriendin!) je bas-gitaar spel me op te muffen, dat heet repeteren/oefenen!

Grrrrrrrrreetz

zou wel vet zijn! kan het dan ook met een keybooard?