Verplaats ik mijn iMac 24 flikkert het glas eruit!! nu heel stuk uit.. :?
tegenvaller
Lol ja :-)
plakbandje eroverheen en je ziet er niks meer van :sealed:
Ik denk gevalletje garantie? :(
[quote:2f2356632a="Mono1"]Ik denk gevalletje garantie? :([/quote:2f2356632a] dat gaat hem niet worden het is namelijk een gevalletje eigen schuld
[quote:42c08f88a4="Godsmack"]Verplaats ik mijn iMac 24 flikkert het glas eruit!! nu heel stuk uit.. :?[/quote:42c08f88a4]
Hoe ben je er dan mee omgegaan? :oops:
[quote:d5ac73b644="MacBoot"]plakbandje eroverheen en je ziet er niks meer van :sealed:[/quote:d5ac73b644] Hehehe.. kep glas er helemaal af nu.. ziet er niet uit.. ah well, ik laat er wel een nieuwe inzetten.
[quote:a3d1886909="Yaratje"][quote:a3d1886909="Godsmack"]Verplaats ik mijn iMac 24 flikkert het glas eruit!! nu heel stuk uit.. :?[/quote:a3d1886909]
Hoe ben je er dan mee omgegaan? :oops:[/quote:a3d1886909]
Nou, vrij voorzichtig eigenlijk… ik snap het zelf ook niet zo goed, ding donderde er gewoon uit…
Ik ben altijd heel netjes met mijn spullen…
Ik ga van de week naar Apple Centre Haarlem, iMac moet toch nog onder garantie gemaakt worden…es kijken of ze me willen matsen met nieuw glas…
[quote:4db5d2c30e="MacBoot"][quote:4db5d2c30e="Mono1"]Ik denk gevalletje garantie? :([/quote:4db5d2c30e] dat gaat hem niet worden het is namelijk een gevalletje eigen schuld[/quote:4db5d2c30e] Yep, inderdaad..
Waarom eigen schuld? Het glas hoort er toch niet zomaar uit te vallen.
[quote:10d8fe1ccf="Mandarijntje"]Waarom eigen schuld? Het glas hoort er toch niet zomaar uit te vallen.[/quote:10d8fe1ccf] Nee, dat zou je denken idd..ik zie wel wat Apple er van vind..
Een krasje op je voorhoofd maken. Het gebeurde toen je net voor je iMac zat :D
[quote:5d6604ac84="bartje"]Een krasje op je voorhoofd maken. Het gebeurde toen je net voor je iMac zat :D[/quote:5d6604ac84]
Lol, en dan miljoenen claimen :lol:
Je bent niet zo slim als je de harde waarheid aan die gasten van apple vertelt. Het is meer dan logisch dat je het verhaal, een beetje aanpast. :finderoud:
[quote:232204b7b8="boriskiss"]Je bent niet zo slim als je de harde waarheid aan die gasten van apple vertelt. Het is meer dan logisch dat je het verhaal, een beetje aanpast. :finderoud:[/quote:232204b7b8]
hehe, als ik “minder” eerlijk ben dan normaal zie je dat meteen aan m’n kop lol…
Je mag er redelijkerwijs van uit gaan dat het apparaat bij het verplaatsen zich als één geheel gedraagt.
mijn iMac is volgens mij beetje een maandag morgen product.. hebt er erg veel problemen mee..
Als je dat glas heel houdt, neem je het gewoon mee en kunnen ze zien dat het er gewoon is uitgegaan zonder dat jij een beschadiging erop hebt aangebracht. Laten zij maar aannemelijk maken dat je het bewust zo hebt gedaan. Als ik mijn auto verplaats, hoop ik ook dat mijn ramen vast blijven zitten :P
[quote:59db311fc2="boriskiss"]Je bent niet zo slim als je de harde waarheid aan die gasten van apple vertelt. Het is meer dan logisch dat je het verhaal, een beetje aanpast. :finderoud:[/quote:59db311fc2]
Wat de één logisch vindt vindt de ander keihard bedrog.