[quote:8306168873="Godsmack"]Verplaats ik mijn iMac 24 flikkert het glas eruit!! nu heel stuk uit.. :?[/quote:8306168873]
Foto?!
[quote:8306168873="Godsmack"]Verplaats ik mijn iMac 24 flikkert het glas eruit!! nu heel stuk uit.. :?[/quote:8306168873]
Foto?!
Ik vindt dit geen geval van eigen schuld, je gaat er toch vanuit dat zo'n glasplaat vastzit.
Anders moeten ze maar met grote letters op de doos zetten:
[size=18:494d401991]āPAS OP, GLASPLAAT KAN ERUIT DONDERENā[/size:494d401991]
[quote:e4059c206b="Donnie Darko"][quote:e4059c206b="Godsmack"]Verplaats ik mijn iMac 24 flikkert het glas eruit!! nu heel stuk uit.. :?[/quote:e4059c206b]
Foto?! [/quote:e4059c206b]
Ramptoerist :evil:
Ja, precies, gewoon een mooi verhaal verzinnen. En de medewerkers van iCentre Haarlem kennen OMT niet... :?
Zou het op de garantie gooien. Die glasplaat hoort er bij (normaal) verplaatsen niet uit te vallen.
Je mag verwachten dat je een degelijk product hebt gekocht.
[quote:a03a9b24a3="Godsmack"][quote:a03a9b24a3="MacBoot"][quote:a03a9b24a3="Mono1"]Ik denk gevalletje garantie? :([/quote:a03a9b24a3] dat gaat hem niet worden het is namelijk een gevalletje eigen schuld[/quote:a03a9b24a3] Yep, inderdaad..[/quote:a03a9b24a3]
Uhm⦠hoe maak je dat op uit het verhaal? Als de glasplaat zomaar loskomt tijdens het verplaatsen van de iMac dan is dat niet zomaar alleen āeigen schuldā maar inderdaad garantie (mocht dat van toepassing zijnā¦)ā¦
[quote:91fdd3f66b="Eric Groskamp"]Ja, precies, gewoon een mooi verhaal verzinnen. En de medewerkers van iCentre Haarlem kennen OMT niet... :?[/quote:91fdd3f66b] Precies, er ligt nu alvast een gele memo klaar voor al onze medewerkers... :evil:
Lijmen ze die dingen er in vast ofzo?
Nope zitten met magneetjes vast.
Test je magneetjes eens, misschien dat ze die op de desbetreffende maandag gewoon vergeten zijn in te zetten
Een GLASplaat die met magneetjes vastzit? Apart.
Tja, het was dƔt of stopverf. :P
[quote:3a84fbdb27="MvdM"]Een GLASplaat die met magneetjes vastzit? Apart.[/quote:3a84fbdb27] Er zit een stripje metaal op vastgelijmd met daaraan pennetjes die je in gaten steekt op de iMac. Het geheel wordt magnetisch vastgehouden en het is niet zo moeilijk om die glasplaat er af te halen. :)
Apart, ik zou voor schroefjes gegaan zijn. Dan is vast ook vast, maar wie ben ik.
Schroefjes? Door glas? Hmm niet echt mijn idee van "handig" Uit de handleiding van de 24" iMac: [img:2ea7625dcc]http://img.skitch.com/20081127-cdk4q99gjks2xkaxa1cym591un[/img:2ea7625dcc]
[img:2ea7625dcc]http://img.skitch.com/20081127-p7snkt5iiext9bcaxek7fws2eq[/img:2ea7625dcc]
[img:2ea7625dcc]http://img.skitch.com/20081127-t9ua1pyx6ndyf363wkx6pepxfw[/img:2ea7625dcc]
Dus je hebt 14! magneten omzeild met 1 verplaatsing? WOW! OF gevalletje garantie, maar ja, ik was er niet bij :) Gewoon bellen met Apple dus en laat je niet afschepen als je aannemelijk kunt maken dat het buiten jouw schuld was. Eigenlijk moeten zij dat aannemelijk maken, maar gezien jouw ongeluk zou ik e.e.a. goed documenteren...
damn, als dat niet vergoed wordt weet ik et ook niet meer. Dat hoort gewoon vast te blijven zitten.
@MouseMighty Wat ben jij een gemeen muisje dat denkt dat ie machtig is! Met gekneusd staartje... van die [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=135115]ene keer[/url].
@Godsmack
In Amerika had je zo een claim neer kunnen leggen!
Mochten ze niet zo serieus nemen gewoon een vlammetje erbij houden, er wel iets heel ergs kunnen gebeurenā¦
Fotoās waren wel duidelijker geweest⦠(weer een ramptoerist).
Maar maak ze (een paar fotoās met datum erin) in ieder geval wel voor jezelf.
Als na de hand moeilijk doen dan heb je alsnog bewijzen.
Succes ermee!
[quote:1b3d14b328="elice82"]@MouseMighty Wat ben jij een gemeen muisje dat denkt dat ie machtig is! Met gekneusd staartje... van die [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=135115]ene keer[/url].
@Godsmack
In Amerika had je zo een claim neer kunnen leggen!
Mochten ze niet zo serieus nemen gewoon een vlammetje erbij houden, er wel iets heel ergs kunnen gebeurenā¦
Fotoās waren wel duidelijker geweest⦠(weer een ramptoerist).
Maar maak ze (een paar fotoās met datum erin) in ieder geval wel voor jezelf.
Als na de hand moeilijk doen dan heb je alsnog bewijzen.
Succes ermee![/quote:1b3d14b328]
tja, snap het zelf ook niet⦠ik schuif met mān iMac en ding flikkert eruitā¦geen idee aan wie het ligt maar ik koop toch wel een nieuwe, ga daar verder niet moeilijk over doen⦠pleur de rekening wel op mijn bedrijf als Apple er niks aan wil doen.
Maar het blijft raarā¦voor mij denk ik ook de laaste iMac, veel problemen sinds ik em hebā¦Ik ga denk ik voor een nieuwe Mac Proā¦lijkt me toch wat robuuster dan een iMacā¦
[quote:45fb05a779="WaZoo"]Dus je hebt 14! magneten omzeild met 1 verplaatsing? WOW! OF gevalletje garantie, maar ja, ik was er niet bij :) Gewoon bellen met Apple dus en laat je niet afschepen als je aannemelijk kunt maken dat het buiten jouw schuld was. Eigenlijk moeten zij dat aannemelijk maken, maar gezien jouw ongeluk zou ik e.e.a. goed documenteren...[/quote:45fb05a779]
Yep
Maar wat valt er te documenteren? ding is stuk⦠wist niet eens dat het glas met magneetjes vast zat eigelijk⦠dacht dat het met lijm ofzo vast zatā¦
hmmm.... RTFM gevalletje ... tja, garantie dus... je kunt er niet van uitgaan dat iedereen de manual leest :?
Ik haal die plaatjes niet uit de handleiding om de TS te laten zien hoe raar het is, ik was er namelijk niet bij. Ik laat dat alleen maar even zien zodat iedereen weet hoe dat eigenlijk in elkaar zit. Meer ter kennisgeving. @Elice Over je Magazine: Dit is niet het topic ervoor maar aangezien je het toch weer naar boven haalt: Er staaan vreselijke opmaakfouten in, balken en afbeeldingen lopen niet door over de spreads terwijl dat nou juist de bedoeling was. Je poging is goed maar de uitvoering is niet ok. Kommaar, 15 jaar DTP en vormgevings ervaring. Dit wil je echt niet.... :evil: