Glowing iPod Headphones

http://ibeatusa.com/main.html

Lachuh...

Maar ik ben er denk ik nèt iets te oud voor 8)

Wel leuk, maar je moet weer extra batterijen meedragen. Doet me een beetje denken aan aan al die uitbreidingen van windows bakkies. Steeds meer snoertjes en adaptortjes voor al die randapparatuur. Ik vind het jammer dat het met de I-pod ook deze kant op gaat. Zo hebben concurenten al standaard een radio in de mp3 speler en zelfs wirreless, en veel belangrijker, zij hebben accu's die langer meegaan. Ook hebben een aantal een sleuf voor de geheugenkaart van de Camera. Is Apple dit soms vergeten??? Ik vind dat Apple erg achter blijft, en VEEEEEEEEL te duur is.

Stoer :) Maar ik ga toch liever voor geluidskwaliteit

[quote:606b830eea="Petje"]Zo hebben concurenten al standaard een radio in de mp3 speler en zelfs wirreless, en veel belangrijker, zij hebben accu's die langer meegaan. Ook hebben een aantal een sleuf voor de geheugenkaart van de Camera. Is Apple dit soms vergeten???[/quote:606b830eea]

Sommige iPod gebruikers (waaronder ikzelf) willen al die “extra’s” niet. Ik hoef niet eens dat kleurenschermpje te hebben eerlijk gezegd. Wat dat betreft, Less is More, prima!

Ik zou graag zien dat het mogelijk is je eigen batterijen te vervangen, en die iPod is echt overgevoelig voor krasjes. :x