glyphs in Illustrator

Ik probeer glyphs, of karakters in te voegen in de Kroatische tekst die ik in Illustrator (10) aan het bewerken ben, alleen het lukt me niet. Denk bijvoorbeeld aan een omgekeerd dakje op een c (uit te spreken als 'tje'). In Indesign is hiervoor een mooi pallet, maar dit schittert door afwezigheid in Illustrator. De help-file, helpt mij niet, iemand wel een idee?

Ik heb geen Croatisch lettertype, dus ik denk dat ik het niet kan testen, maar kan je het niet in Indesign typen en daarna gewoon copieeren in Illustrator?

Anders optie 2:
Maak er lettercontouren van in InDesign en copieer deze naar Illustrator?

dat mooie glyphs paletje zit wel in de CS versie van illustrator

heb je al eens je lettertekenpallet gebruikt?
te activeren in je voorkeuren, landinstellingen en aanklikken van het lettertekenpallet zorgt ervoor dat het beschikbaar wordt in je menubalk, daar kan je alle lettertekens ophalen en in om het even welk programma tussenvoegen, is wel eventje zoeken maar…

De lettercontourenactie werkt. Ik kan alleen het lettertekenpallet niet vinden bij de voorkeuren. Kijk ik met mijn neus, of zit dit ook alleen in de CS-versie van illustrator?

[quote:94d7ef92d4="Vincent Boeschoten"]Ik kan alleen het lettertekenpallet niet vinden bij de voorkeuren. Kijk ik met mijn neus, of zit dit ook alleen in de CS-versie van illustrator?[/quote:94d7ef92d4]

Zit in de Systeemvoorkeuren van OS X.