Gmail, Apple Mail, inbox

Gegroet,

Welke instellingen zijn er nodig om Gmail.com email in de inbox van Apple Mail te zien?

Bij de instellingen van Gmail.com online kom ik er niet uit.

De mail komt nu in map?, label? “Alle berichten”, graag zou ik dat die mail in de inbox komt, online kan dat wel met hand, ik zou graag willen dat het vanzelf gewoon in de inbox komt…

Bij voorbaat dank…

Zelf gebruik ik daar Thunderbird voor. https://support.mozilla.org/nl/kb/thunderbird-installeren

Ik laat gmail gewoon de berichten doorsturen naar mijn apple mail

@penseel,

Is dit een antwoord op de vraag?

Die staat er niet bij zo te zien…

Je wilt dus in Apple Mail je Gmail account hebben? Dat is toch gewoon een kwestie van een nieuw account toevoegen?

[quote=JoopJoopJoop url=http://www.onemorething.nl/community/topic/gmail-apple-mail-inbox/#post-3012303 time=1479219454]@penseel,

Is dit een antwoord op de vraag?

Die staat er niet bij zo te zien…[/quote]

Neen dit was een vrije mening is dit toegestaan?

@Mac Daddy,

Lees nog eens mij topic, daar staat toch duidelijk dat ik al een Gmail account heb, alleen de mail verschijnt niet in de inbox.

Maar wat bedoel je met GMail account. Ik denk dat je dan gewoon bij Google zelf een Gmail adres hebt aangemaakt namelijk. Of bedoel jij dat je dus je Gmail adres als hebt ingevoerd in Apple Mail? Zo ja. Dan zou je in het linkermenu op zijn minst je Gmail account moeten kunnen zien.
Heb je meer dan 1 mailadres in Apple Mail?
En welke instellingen heb je nu voor Gmail gebruikt?

Joopjoopjoop

Zoals vaker moet ikjouw topics drie keer lezen om te begrijpen wat je bedoelt.

Nu na vier x snap ik het nog niet. Heb je een screenshot van je probleem?

Dat maakt het misschien wat duidelijker.

@flierefluiter,

Maar eens een leescursus gaan volgen?

Ik begrijp het ook niet hoor @joopjoopjoop.

Misschien jij een schrijf cursus?

Ik hoop dat je aan mijn reactie ook begrijpt dat je openingspost ook niet helemaal duidelijk is, maar goed. Laten we ons weer richten op het probleem en zoeken naar een oplossing.

Schermafdruk?

@flierefluiter,

Een schermafdruk van iets dat er niet is???

Nogmaals:

Welke instellingen zijn er nodig om Gmail.com email in de inbox van Apple Mail te zien?

@Mac Daddy,

Wanneer de vraag voor jou niet duidelijk is, heb je ook de oplossing niet lijkt me…

Kennelijk zijn er weinig Apple Mail gebruikers met een Gmail account…

Ik gebruik Gmail + Apple Mail, maar ik begrijp je probleem ook niet. Je vult je gegevens van Gmail in in Apple Mail (Mail → Voeg account toe… → Google)… en klaar. :expressionless:

Denk je echt zo kortzichtig Joopjoopjoo? Net zoals Zakske gebruik ik al jaren Gmail. Ik heb het gebruikt met Apple Mail, op de iPad, met Outlook, met Thunderbird, met iPhone en uiteraard gewoon via de Gmail.com website. Ik heb 2 jaar aan een helpdesk gewerkt en tal van mensen door de instellingen van Apple Mail en Outlook geloodst. Telefonisch, dus zonder beeld, behalve wat screenshots.

Ik ga ervanuit dat ik je kan helpen, maar als je niet meer informatie geeft, wordt het lastig. Soms is een antwoord niet binnen 1 seconde nadenken te vinden.

@Zakske,

Ik neem aan dat je een Gmail account gebruikt met als client Apple Mail (MacOS)? zo gebruik ik het althans.

Verschijnt bij jouw de binnenkomende email in de Gmail/inbox (inkomende/Gmail)?

Bij mij namenlijk niet en dat was dan ook mijn vraag…

Ik vroeg wat de mogelijke instellingen zijn bij Google, ze hebben het wiel weer opnieuw proberen uit vinden en gebruiken een afwijkend label systeem, uitzonderlijk complex, waar ik niets van begrijp.

@Mac Daddy,

Ik vroeg naar de instellingen van Gmail,

citaat uit mijn allereerste vraag: “Bij de instellingen van Gmail.com online kom ik er niet uit.”

Mac Daddy: “Geloodst door instellingen van Apple Mail en Outlook, is dus hier niet relevant.”