gmail in mail???

Tot voor een tijdje geleden kon je altijd je hotmail binnenhalen met mail. Dit kan nu niet meer... Ik heb laatst gehoord dat je bij gmail 100 mb aan opslag ruimte hebt... Nu is mijn vraag of je dat gmail ook kan binnenhalen met mail? Alvast bedankt

zet daar maar een nul achter, 1gig

En ja sinds kort ondersteund gmail ook pop3 (geloof nog niet alle accounts maar dat een is kwestie van dagen)

werkt perfect!!! let wel op er staat bij de mail instellingen nergens dat je moet inloggen met een ssl op port 995... nou ja kan ook zijn dat ik er overheen hebn gekeken....:S

[quote:9aff55afba]... nou ja kan ook zijn dat ik er overheen hebn gekeken....:S[/quote:9aff55afba]

http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13275 (alleen als je ingelogd bent!!!)

onderaan :stuck_out_tongue:

ik wil ook zo'n G-mail adres!! Heeft niet iemand hier een uitnodiging over? Zal wel niet denk ik...

[quote:fedf3a4926="sic-one"]ik wil ook zo'n G-mail adres!! Heeft niet iemand hier een uitnodiging over? Zal wel niet denk ik...[/quote:fedf3a4926]

Staat een draadje over in de Lounge. Vraag daar maar even. Ik heb vorige week in korte tijd 2 invitations gekregen van behulpzame mede-Maccers.

Doe ik! Ik hoop dat t lukt...

[quote:f3d9930ce3="sic-one"]Tot voor een tijdje geleden kon je altijd je hotmail binnenhalen met mail. Dit kan nu niet meer... Ik heb laatst gehoord dat je bij gmail 100 mb aan opslag ruimte hebt... Nu is mijn vraag of je dat gmail ook kan binnenhalen met mail? Alvast bedankt[/quote:f3d9930ce3]

Even n.a.v. van je eerste zin: mij lukt het nog steeds prima om met Mail.app mijn hotmail op te halen…

[quote:431a58d911="sic-one"]ik wil ook zo'n G-mail adres!! Heeft niet iemand hier een uitnodiging over? Zal wel niet denk ik...[/quote:431a58d911]

Ik heb nog wel een uitnodiging over, stuur me maar een PB met je naam en e-mailadres als je deze nog nodig hebt.

ik heb net al zo'n uitnodiging gehad maar echt bedankt he!!!

en in mail ontvangen lukt ook!!! echt beter werk...

Ik kan nu wel m'n emails ontvangen in mail maar als ik :apple: - K doe dan worden alleen de emails in mail verwijderd. Ik wil dat ze dan in gmail ook verwijderd worden, hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Op het tabblad "Forwarding and POP" in de settings van je gmail accountkan je dat regelen.

ja weet ik maar welke optie van dat drop-down menuutje moet ik dan pakken?

ligt er aan wat je wilt. je mail echt weg gooien uit je gmail account (kies voor trash mail) of archive voor je mail in het archief van je account te bewaren.

maar er staat: "when accessing:" dus betekent dat niet dat de emails in gmail al direct worden gewist wanneer ik ze alleen al lees in mail?

dit staat er bij mij:

1. When messages are accessed with POP

dus je kiest een actie die genomen zal worden bij het toegang verkrijgen via POP3

kies dus die met trash voor echt weggooien van je mail en archive om je berichten in je gmail te houden maar niet in je inbox.

ja maar ik wil dus niet dat ie ze in de trash zet als ik ze alleen maar access met POP. Ik wil dat als ik in mail zeg 'verwijderen' dat ie ze ook in gmail verwijderd. en dus niet al als ik ze alleen maar lees met mail.

wat jij wilt is IMAP volgensmij, een ander systeem voor e-mail. wil je zeg maar een gesynchroniseerde gmail account met je eigen apple mail?

Jaaaaaaaaaaaaaa :D :P :innocent: