als ik met mijn gmail account op msn probeer in te loggen lukt dit niet, terwijl het wel lukt met hotmail accounts heeft iemand dit probleem ook? of weet iemand een mogelijke oorzaak?
hartelijk dank
als ik met mijn gmail account op msn probeer in te loggen lukt dit niet, terwijl het wel lukt met hotmail accounts heeft iemand dit probleem ook? of weet iemand een mogelijke oorzaak?
hartelijk dank
Bij mij doet alles het nog, zowel MSN als Gmail.
[quote:51082e7d6f="Donnie Darko"]Bij mij doet alles het nog, zowel MSN als Gmail.[/quote:51082e7d6f]
Dat bedoelt hij ook niet, hij bedoelt dat MSN met gmail niet meer werkt bij hem!
Lezen is ook een vak apart… :x
Hier doet hij het iig prima met mijn Gmail account, mss zit er iets bij jou fout?
En je hebt toch wel een .net account aangemaakt?
je moet het toch even vragen voor het geval dat he?
neen het is op mijn 2 macs zo, en met 2 verschillende programma's ook vreemd het moet dus iets zijn met mijn account zelf hij is niet geblokkeerd of zo, wan ik kan nog steeds mails versturen vbreemd vreemd
jaja .net wel ik gebruik hem al een half jaar of zo vreemd
[quote:344841da12="I-think"][quote:344841da12="Donnie Darko"]Bij mij doet alles het nog, zowel MSN als Gmail.[/quote:344841da12]
Dat bedoelt hij ook niet, hij bedoelt dat MSN met gmail niet meer werkt bij hem!
Hier doet hij het iig prima met mijn Gmail account, mss zit er iets bij jou fout?
je moet het toch even vragen voor het geval dat he? [/quote:344841da12]
De vraag was dacht ik of de server erook uitlag, maar dat is dus iig niet het geval.
ik had dit vanavond ook, hij kon mijn contactpersonenlijst niet vinden :oops: ondertussen opgelost maarja... :)
[quote:a99f90a964="macG5!"]ik had dit vanavond ook, hij kon mijn contactpersonenlijst niet vinden :oops: ondertussen opgelost maarja... :)[/quote:a99f90a964] wat was het probleem?
[quote:bafa763a33="Donnie Darko"][quote:bafa763a33="I-think"][quote:bafa763a33="Donnie Darko"]Bij mij doet alles het nog, zowel MSN als Gmail.[/quote:bafa763a33]
je moet het toch even vragen voor het geval dat he? [/quote:bafa763a33]
De vraag was dacht ik of de server erook uitlag, maar dat is dus iig niet het geval. [/quote:bafa763a33]
mijn excuses dan!
ik heb met proteus, met een gmail account op msn ook de hele tijd een waarschuwing dat de server met onderhoud bezig is ofzo :S...
vandaag nog steeds :s joepie we zijn al met 2 :D