Goed boek/DVD over de Panasonic DVX100 B?

Heb net de Panasonic DVX 100 B besteld en ben op zoek naar tutorials/lesmateriaal om die camera onder de knie te krijgen. Heeft iemand goede suggesties?

Bedankt,

Wolf

http://www.digitalmediatraining.com/products/panasonic/index.html

50 dollar, en als je even zoekt op internet kan je vast wel een discount code vinden.

Bedankt! Heb je hem zelf ook? Gaat het ook in op PAL of alleen NTSC?

nee heb geen panasonic camera, dus heb niet zo veel aan deze cursus. Wel de final cut pro training van ze gehad, die was erg goed, dus verwacht dezelfde kwaliteit.

pal/ntsc weet ik niet, maar je kan even mailen of de diverse hoofdstukken even bekijken.

[quote:d5d09f45a0="Wolf"]Heb net de Panasonic DVX 100 B besteld...[/quote:d5d09f45a0] Als ik zo vrij mag zijn; waar, voor hoeveel, en heb je de 16:9 lens adapter erbij gekocht? Ben benieuwd, want het beeldmateriaal van de 100 in het andere topic zag er werkelijk geweldig uit!

Ik heb hem in de VS bij B&H besteld, ook maar gelijk de Petrol Bag en raincover, 2 extra CGAD54 (9hr) batterijen, UV filter, Hoodman(zonblokker voor op het LCD-schermpje), en Bescor on-camera light- alles bij elkaar nog geen 3100 euro. (incl 35 dollar korting...;) Geen 16x9 adapter lens. Squeeze mode en 25P moet er heel goed uit zien. Binnenkort lekker buitenspelen!