Sinds mijn switch van de pc naar de mac heb ik nooit mijn Apps gesynchroniseerd met mijn iTunes. Muziek en andere wel maar op een of andere manier de apps niet. Als ik deze nu alsnog wil laten synchroniseren krijg ik de melding dat als ik mijn iPod synchroniseer, dat alle apps op mijn iPod worden verwisseld met de apps die nog aangevinkt in iTunes staan. Hierdoor zou ik dus heel veel apps niet meer hebben en mijn hele folder structuur opnieuw moeten inrichten. Dit wil ik liever niet.
Is er nog een andere manier om mijn apps te synchroniseren zonder dat mijn hele inrichting kwijt raak?
Je kan sowieso alle aangekochte apps opnieuw downloaden. Eindeloos zelfs.
De manier volgens het boekje is via het menu Bestand (ik draai even een beta in het Engels, maar het staat onder 'zet aankopen over' in je Nederlandse menu):
[img]/uploads/community/40e59dfa8e1213c00ba7287e48fb20dc439bea71_0.jpg[/img]
Deze optie vind je ook door een rechtermuisklik op je iPod, iPhone of iPad te geven. De programma's worden dan overgezet naar iTunes en kunnen weer gesunct worden.
Als het goed is, blijft de folderstructuur wel bewaard, zo niet, dan is dat helaas.
Het si half gelukt. Als ik het synchroniseer gaat alles goed maar als ik dan weer het vinkje van apps wil aanvinken in het menu apps krijg ik dezelfde melding. De apps zijn dus niet gelijk gaan lopen.