Goede Wordpress hosting gezocht

Voor een nieuw bedrijfje van mij willen wij graag een wordpress + woocommerce website opzetten, alleen na vele negatlieve ervaringen met hostnet, webreus en mijndomein zijn we op zoek naar een ander.

Iemand een idee?

ong een pakket met 5 gb ruimte en 20 gb verkeer.

Geen Versio. Deze is namelijk niet echt fijn voor een Wordpress hosting.
Anders wel goedkoop, maar als je wat met Wordpress wil…
Voor de rest, ik ben ook nog op zoek naar de beste.

5GB + 20GB voor een nieuw bedrijfje ?

Dit soort topics werken alleen maar als Via.gra op bepaalde mensen die linkjes komen droppen. Je kunt beter naar de bekende hosters zoeken en daarna op hun bedrijfsnaam Googelen om de feedback te lezen.

Bijv. zonder reclame te maken.

• TransIP
  • Antagonist

Dat zijn al twee hosters die iets duurder zijn dan alles wat jij noemt en toch één van de grotere in NL zijn. Daarnaast heb je nog Media Temple (MT) dat is een zeer betrouwbare hoster in het buitenland.

Al met al, is het maar de vraag hoeveel dit in je voordeel is. Ik wil niet zeggen dat een WebReus met Media Temple te vergelijken is maar als je broncode van goede kwaliteit is dan kan elke beginnende website (bedrijfje) rustig starten op een WebReus of andere budget-hosting.
Is je broncode niet van voldoende kwaliteit dan heb je ook niets aan een goede hoster, het enige voordeeel dat je dan hebt is dat deze betere hoster je meer feedback + service geeft. …maar daar betaal je natuurlijk ook die extra centjes voor.

Dat is mijn visie…

Voor mij werkt PC Extreme al jaren top, goedkoop, perfecte service en is altijd snel.
Dit is overigens geen reclame hoor… ;!

Ik heb versio + wordpress, al 2 jaar zonder problemen, dus ik vraag me af wat er “niet echt fijn” aan zou zijn.

Qua prijs blijf ik voor www.one.com kiezen.
Verder ook alles in het Nederland, incl. NL ondersteuning.
Interface helder en overzichteljik.

@deSpaanseRente
Wil je mij dan uitleggen hoe je de MediaUploader zonder aanpassing in mijn .htaccess aan de praat krijgt?
En hoe ik mijn Permissies van de bestanden goed instel?

Is het ook wat om zoals bij Dreamhost hosting af te nemen?
En dan de nameservers naar die van Dreamhost te veranderen?

one.com ben ik sowiezo geen voorstander van (nogal traag).

Dit lijkt mij wel een goede basis:

Specs zeggen niet zo veel natuurlijk, je moet meer kijken naar de bedrijfsgegevens , hoelang bestaat een webhoster al en wat zijn de feedbacks online. ( Google )

Persoonlijk vind ik het altijd een beetje krom als dit soort bedrijven je beperken in het aanmaken van X aantal databases + mailadressen. Wat is het nut daar van?
Dat komt op mij over als naar de snackbar gaan en de eigenaar bijt dan de kontjes van de frikadellen af voordat hij ze in het zakje stopt.

Dat lijkt mij ook, @Shmoo hoe sta je tegenover Dreamhost?

Geen ervaring met Dreamhost, volgens mij doen deze veelal de Amerikaanse markt. Aangezien ze een vaste sponsor van de ’ State of the Word ’ + ’ WordCamp San Francisco ’ zijn denk ik dat ze wel goed overweg kunnen met WP. Bluehost is die andere partner van WP.

Hoi,

Ik zit bij een bedrijfje wat je 15gb schijfruimte geeft en geen data limiet voor iets van 29,- euro per jaar inclusief domein registratie. Ook 15 sql databases aanmaken, ongelimiteerde e-mail accounts. Heb daar zelf 4 websites lopen, en nog nooit porblemen mee gehad. Ook prima service en online support. Mocht je interesse hebben PM me dan even. Hou er niet van om dat soort dingen openbaar te gooien.

Groetjes,

Michiel

@Shmoo Dan ga ik die eens proberen, door met de nameservers te verwijzen naar die van Dreamhost kan ik Nederlandse domeinen blijven registreren.

Al mijn belangrijke websites staan bij iXL hosting.

Ook op de shared webhosting vooralsnog geen downtime gehad en tot nu toe ook erg snel.

@mslik Wat is er geheim aan? Ik gooi je website in whois en weet het ook.

[quote=flyerking url=http://www.onemorething.nl/community/topic/goede-wordpress-hosting-gezocht/ time=1373814400]Voor een nieuw bedrijfje van mij willen wij graag een wordpress + woocommerce website opzetten, alleen na vele negatlieve ervaringen met hostnet, webreus en mijndomein zijn we op zoek naar een ander.

Iemand een idee?

ong een pakket met 5 gb ruimte en 20 gb verkeer.[/quote]

Neem eens een kijkje op net-ict.nl

Betaalbaar en kwaliteit

Wij gebruiken meestal de services van http://neoatrada.nl

Goede voor WordPress hosting is https://www.ongekend.nl/