goedkoop drukken

He macers Ik ben voor school bezig met het maken van een afsluitend boekje. We willen dit graag laten drukken. Helaas hebben we een heel klein budget ca 4 euro. De layout is geregeld nu het drukken nog. Het boekje bevat ongeveer 30 bladzijden en het liefst in kleur Is er iemand die weet of dit mogelijk om dit te laten doen voor dit budget (zo ja waar)of moeten we maar gewoon zwart-wit copieren.

alvast bedankt Sam

Lekker bij de AH zwart/witje maken. Voor €4,- kom je niet ver.

Voor 4 euro wordt het wel heeeeel moeilijk haha.

Voor de rest, tja… informeer eens bij wat drukkers zou ik zeggen. De totale kosten hangen van een aantal factoren af (hoeveel kleursoorten, papierformaat, papiersoort, etc).

Heeft er niet iemand een pa ergens werken met een goede kleuren (laser) printer? Dan gewoon hem even lief aan kijken... Voor vier euro kan je dan beter een breezer kopen van het weekend ;)

Succes!

Roel

Hier ontbreken twee belangrijke gegevens:

• Is dat 4 euro per boekje?
• Wat is de oplage?

per boekje oplage ca 80

Dus 320 euro voor 80 boekjes , ik zou naar de dichtsbijzijnde copyshop binnenlopen, daar kun je vaak onderhandelen over de prijs... Bij ons in A'foort is de copyshop spotgoedkoop!

Stuur me even een PB'tje met je mailadres en nog wat verdere info, dan kan ik gaan kijken wat ik voor je kan doen. Heb hier wel een kleurenlaserprinter staan en ik denk dat er wel wat te regelen valt.

Kijk zo kan het dus ook :)

Zo gek is het niet hoor; 4 euro per boekje, de oplage is wel laag, maar als jij bij een digitale drukkerij gaat kijken denk ik wel dat het lukt.

Succes in iedergeval

[quote:e4809d083e="roelboekel.nl"]Heeft er niet iemand een pa ergens werken met een goede kleuren (laser) printer? Dan gewoon hem even lief aan kijken... Voor vier euro kan je dan beter een breezer kopen van het weekend ;)

Succes!

Roel[/quote:e4809d083e]

Ik heb zelf een kleuren laserprinter, maar ben bang dat die 4,- de kosten niet dekken.

Misschien handig als je even aangeeft in welke regio je zit. Niet handig als je een adres uit Zeeland krijgt als je zelf in Groningen zit...

[quote:c70b99082b="buxx"][quote:c70b99082b="roelboekel.nl"]Heeft er niet iemand een pa ergens werken met een goede kleuren (laser) printer? Dan gewoon hem even lief aan kijken... Voor vier euro kan je dan beter een breezer kopen van het weekend ;)

Succes!

Roel[/quote:c70b99082b]

Ik heb zelf een kleuren laserprinter, maar ben bang dat die 4,- de kosten niet dekken.[/quote:c70b99082b]

Ik ging er per abuis ook vanuit dat het om 1 verslagje (boekje) ging om gewoon in te leveren op school. Mijn fout…

Roel

als je dicht bij oosterhout woont is daar wel een goede optie voor weinig geld... Grafisch centrum oosterhout. Maar met vier euri kom je nergens natuurlijk!!!

[quote:75586f02d8="pepe"]Misschien handig als je even aangeeft in welke regio je zit. Niet handig als je een adres uit Zeeland krijgt als je zelf in Groningen zit...[/quote:75586f02d8]

Ik woon in Udenhout ( tilburg)