Goedkope Lacie Mini-Like HD

Even ter informatie:

Dit lijkt me een aantrekkelijke aanbieding voor de minibezitter…

http://www.elektronica-online.nl/

staat op de beginpagina, zoek anders naar lacie

Lacie Macmini HD 80 GB Firewire voor 59 Euro inc. BTW. + 6,50 verzendkosten (xtra dus)
Kost momenteel bij mailamac nog steeds 99 euro ex. alles.

Ik ken deze winkel als betrouwbaar.
Ook goed voor goedkope van alles en nog wat kabels en verloopstukjes.

is volgens mij al voorbijgekomen hier ergens op de site...

is een mooi aparaatje… kan je lekker stapelen onde je mac mini…

handig :wink: Max

Stond een test in de computer totaal van de Lacie & iomega. De lacie kwam gemiddeld 10% sneller uit de bus dan de iomega. nadeel van de lacie was wel dat er verder niet echt uitbreidingen op zitten. De iomega had nog wat extra usbpoorten meen ik en firewire.

het is niet echt duur laten we maar zeggen :)

Er is ook een versie van de Lacie disk op de markt met wel een ingebouwde hub. Die is vanaf 250GB en kost evenveel als het model zonder hub.

Da's zeker niet duur. Ik heb hetzelfde bedrag betaalt voor een Icybox-case en daar zelf nog een (oude) 80 GB-schijf in gestopt. Die case heeft overigens twee Firewire-poorten én een USB-poort.

de lacie mini 250 gb met hub kost in de fnac 250 euro. 1€/GB dus, valt nog mee

Ik zit er over te denken om er een aan te schaffen. €59 is natuurlijk weinig geld voor zo'n schijf, alleen weet ik niet of ie mooi staat bij m'n iMac G5.

Ik heb een paar dagen geleden een LaCie 250 GB Porsche design aangeschaft. 150 euro!

[quote:9cb12f880c="sanderl"]Ik heb een paar dagen geleden een LaCie 250 GB Porsche design aangeschaft. 150 euro![/quote:9cb12f880c]

dan had je beter naar mediamarkt kunnen gaan heb ik em maandag voor 139 gehaald :sealed: