Goedkope site, wat denken jullie?

Hoi OMT’ers,

Ik ben een site tegen gekomen waar ze heeeel goedkope telefoons verkopen 290 voor een iPhone 4s bijvoorbeeld. Wat denken jullie hiervan? Heb het KVK nummer al gecheckt maar dat lijkt gewoon te kloppen. Dus ik hoor graag wat jullie van de site vinden voor ik iets koop.
WWW.click-phone.nl

Ik zag hem niet staan tussen recente topics dus vandaar dat ik dit nog even zeg dan komt hij bij laatste posts in de hoop dat hij dan wel zichtbaar word.

Ze hebben een leuk winkeltje in Amsterdam.

Langs gaan, en even gaan kijken is misschien de moeite. :slight_smile:

Maar de kans dat die prijzen kloppen is niet heel groot.

Afgezien van de marktplaats iphone?

@KarelWillem

Hmm langs gaan is niet echt heel voordelig woon namelijk in Brabant dus het is niet zo van ‘‘even’’ langs gaan. maar jij denkt dat het wel te vertrouwen is? het lijkt me dat ik wel een melding krijg als ze die 290 niet goed vinden.

@hatolex

Ja ik begon er een beetje wantrouwig over te worden…

op internet staat ook zo veel :slight_smile:

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=6513.0

Dat is iets waar veel oplichters dankbaar gebruik van maken.

Ik zou toch echt bij die winkel langs willen gaan, vooral omdat de prijzen zo onwaarschijnlijk laag zijn.

Dank jullie wel voor de snelle nuttige informatie! ben blij dat ik niets gekocht heb zeg…

nu gaat mijn zoektocht weer verder ‘‘Opzoek naar een goedkope iPhone 4s’’ :wink:

Misschien kun je beter een alternatief voor je telefoon zoeken dan naar een alternatief adresje