Goeie GRATIS webhost

Er zijn er meerdere. Ikzelf heb een aantal domeinen via protagonist.nl geregistreerd, en ben uitermate tevreden. Snelle reacties over het algemeen, op een vraag via mail in de regel binnen twee uur antwoord. Servers staan volgens mij in US, maar merk ik niets van.

Volgens mij is er ook een site (ff googlen) welke verschillende (goedkope) hosters op een rijtje zet.

NIET DOEN: LaDot. Waaaaardeloze service! Als hun server crasht géén backup, maar erger: ook geen waarschuwing dat er iets is. Je kunt mailen wat je wilt, maar reacties: nop!

dus u bent tevreden met protagonist.nl ok dank u wel

[quote:f542564d9f="Ijope"]dus u bent tevreden met protagonist.nl ok dank u wel[/quote:f542564d9f]

Wat bedoel je nou? Dat je er werkt of dat je het een goed alternatief vindt? Ennuhhh dat ‘u’ hoeft nou ook weer niet hoor :?

niet sacrasties bedoelt maar doer al die aanbieders zie ik door de bomen het bos neit meer dus wat reactie van medemensen kan ik gebruiken

Mooi! Daarom is dit zo'n mooi Forum :wink:

protagonist sucks, erg slechte service als er echt iets verkeert gaat, en probeer je domein er maar eens weg te krijgen! Regelrechte ramp, neem dan SaLuNET die bevalt me een stuk beter!!!

Heerlijk, zo'n draadje waarin we verschillende hosts aanraden.

Je kandigitalus nemen, maar een aantal mensen uit m’n klas hebben hun website daarbij en die staat op naam van dat bedrijf. Ikzelf zit bij http://www.deheeg.nl/ en mijn domein zit wel op mijn naam en de service is tot nu toe uitstekend (sinds maart), ik had eerst een vraagje en ik had de volgende ochtend al een antwoord (had 'm de vorige avond gemaild). Maarja, zulke oordelen zullen ook ‘klant-afhankelijk’ zijn, want als je website een paar keer niet goed bereikbaar is is het wel meteen van wat een slechte service en hosting, terwijl dat bij andere mensen heel anders kan zijn.

Nog even over dat domein op je eigen naam, dat is vooral makkelijk als je wilt overstappen naar een andere hosting. Nu is het natuurlijk ook zo dat als mensen een beetje verstand van internet enzo hebben mij zo een kaartje kunnen sturen of de bloemen in de voortuin kunnen komen molesteren, dat is dan weer het nadeel op eigen naam, maar ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad…!

Er zijn overigens ook diverse websites waar je allerlei ervaringen met hosting-probiders kan lezen, even googlen en je bent al een heel eind.

Ik zat eerst ook de hele tijd bij een gratis hosting, maar het is altijd gedoe en je krijgt lange namen.

[quote:05f2588846="Zout"]protagonist sucks, erg slechte service als er echt iets verkeert gaat, en probeer je domein er maar eens weg te krijgen! Regelrechte ramp, neem dan SaLuNET die bevalt me een stuk beter!!![/quote:05f2588846] Tja. Kan ook gebeuren. Maar heb inmiddels met 9 domeinen ervaring ermee (4 van mezelf, de rest via mijn aanraden) en echt; alles supersnel en goed geregeld. Heb twee keer helpdesk nodig gehad voor probleempje, maar was zeer snel en goed opgelost

Vergeet niet: Voor alles zijn wel z’n goede en slechte kanten te vinden. Iedereen heeft wel eens een slechte ervaring gehad met de een of andere provider. Vooralsnog gaat het bij mij (en Protagonist) in ieder geval goed!