GoLive: geen contact met de server via: Site - menu

Hallo. Met GoLive lukt het mij niet om mijn site te uploaden via Bovenste balk: Menu - Site-Publicatieserver-Verbinden.Het wordt niet actief weergegeven. Onder Site wordt ook Instellingen niet weergegeven. Misschien zit hier de oorzaak.

Het lukt alleen via Menu: Bestand-Verbinding maken met FTP/Web/DAV…
Dan komt eerst de mededeling: ‘kan Map niet weergeven ftp://ftp.www.vuurwerk.nl/ etc…
Reden kan FTP hoofdmap niet verwerken. (257:’/’ is your current location)’

Als ik op OK. druk dan wordt de map met mijn webgegevens wel gezien. Ik kan er nieuwe files ingooien en via deze omweg uploaden. Echter ik krijg het side by side window van de local en server files volgens de methode verbind met publicatieserver niet te zien.
Kortom is dit iets met instellingen of staat er ergens iets geblokkeerd?
Wie weet hier iets op?
Groet.F.

ftp.//www.vuurwerk.nl of ftp.vuurwerk.nl proberen

Daar begint het probleem. Ik kan dit niet wijzigen via Menu - GoLive-Server-Puclicatieserver bewerken. Moet ik daarvoor naar de server zelf gaan?

Je moet je publicatieserver niet bewerken, je moet je instellingen aanpassen.

Ik heb mij daar de afgelopen uren op blindgestaard.... Ik zie maar niet waar ik dit moet veranderen.

Het probleem bij Verbinding maken met FTP/WebDAV is door het kiezen van de juiste map opgelost! Hoera...... Blijft staan waarom ik het maar niet lukt de eerder genoemde vensters geactiveerd te krijgen als ik GoLive met mijn websiteontwerp open?

menubalk > site > instellingen > publicatieserver.

Zegt je dit wat?

Jazeker. Nogmaals. Ik kan ze zien.... menubalk (zwart~actief)> site (zwart~actief) > instellingen(grijs~niet actief) > publicatieserver.(grijs~niet actief) Ik kan die laatste 2 dus niet aanklikken....Daar ligt het probleem....

Wellicht GoLive even opnieuw installeren. Want dit hoort echt niet.

[quote:0314edbd06="frenzy"]Jazeker. Nogmaals. Ik kan ze zien.... menubalk (zwart~actief)> site (zwart~actief) > instellingen(grijs~niet actief) > publicatieserver.(grijs~niet actief) Ik kan die laatste 2 dus niet aanklikken....Daar ligt het probleem....[/quote:0314edbd06]

Ik heb hetzelfde probleem…Heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt,

Cars