GoLive of Freeway?

Ik wil een eenvoudige site maken die als een soort visitekaartje moet werken. Ik heb bijna geen ervaring met het maken van site's maar wil het wel graag zelf doen (we zijn tenslotte Maccers nietwaar!). Het moet een site worden zodat onze klanten kunnen zien waar we zitten en wat we verkopen (niet over het internet). Ik heb GoLive op m'n G5 staan maar heb me er nog niet erg in verdiept. Wel kan ik aardig met Photoshop overweg. Of ik koop Freeway, lijkt me een mooi en makkelijk programma. Is het een beetje te doen met GoLive of zal ik wat euro's overmaken richting Freeway (Express)?

Hopelijk kan iemand mij een beetje de goede richting in duwen.

Freeway zal prima voldoen, GoLive is een editor bedoeld voor professionals. Maar als je de tijd hebt om je te verdiepen in GoLive dan zou ik daar voor gaan. Ligt dus een beetje aan hoeveel tijd je eraan wilt besteden.

Echter ben ik niet zo op de hoogte van GoLive, de laatste versie waar ik mee heb gewerkt was versie 4, toen ben ik overgestapt op Macromedia DreamWeaver. Sindsdien niet meer achterom gekeken.

Conclusie: Als je de tijd hebt ga voor GoLive of DreamWeaver en anders voor Freeway. De leercurve van dat programma zal een stuk lager zijn.

[quote:ea67f83f0e="Sybke"]Freeway zal prima voldoen, GoLive is een editor bedoeld voor professionals.[/quote:ea67f83f0e] Weet je dat dit een ontzettende belediging is voor Freeway ?!

Freeway is vele malen verder dan GoLive, Dreamweaver en anderen.

Weten zij veel broer ... het ziet er eenvoudig uit, iedereen kan er mee leren werken ... hoe kan zoiets nou profiessioneel zijn? Net als met Apple ...

waarom iets nieuws kopen als je al een programma er voor hebt. zoek op internet naar tutorials en je zal er wel wat vinden. als je photoshop gebruikt kan je dat gebruiken voor de layout en daarna met go live html paginas mee maken.

daan.

Kijk ook eens naar rapidweaver in combinatie met mozilla....