Google adds?

Ik vroeg me af wie van jullie op jullie websites google adds hebben.. en wat verdienen jullie eraan? Ik heb ze er zelf opgezet, maar heb er pas zo'n 4 a 5 dollar aan verdiend.. :?

Groeten, Ad

P.S. Weten jullie of je zelf kan kiezen uit een lijst welke sites je op je site wilt laten tonen als reclame… ik heb bijv. google adds in mijn gallery, maar ik zou er graag bijvoorbeeld reclame voor spelletjes sites in willen zetten…

Je kunt er wel met een gewone site 100 dollar per jaar mee verdienen als je er maar vaak genoeg op klikt :D

[quote:c69c24c990="MacThijn"]Je kunt er wel met een gewone site 100 dollar per jaar mee verdienen als je er maar vaak genoeg op klikt :D[/quote:c69c24c990]

Ja maar het werkt niet via je eigen ip adres… (tenminste… niet bij mij)

Dus een goed idee hier is… dat mensen op elkaars google adds gaan klikken… :innocent:

Ja zeker op school hebben we heel veel computers met allemaal verschillende ip's :d Snap je en dat elke dag op nieuw

[quote:e6fbde512b="MacThijn"]Ja zeker op school hebben we heel veel computers met allemaal verschillende ip's :d Snap je en dat elke dag op nieuw[/quote:e6fbde512b] jup.. dat doe ik nu langzamerhand ook :)..

[quote:de46426e87="MacThijn"]Ja zeker op school hebben we heel veel computers met allemaal verschillende ip's :d Snap je en dat elke dag op nieuw[/quote:de46426e87] Ja lokaal hebben alle computers misschien een ander adres, maar ADSL zal waarschijnlijk maar op 1 lijntje binnen komen, en heb je dus ook maar 1 IP-adres.

:D Of je vraagt wat mensen in een chatgroep op iChat om te klikken, zo kunnen we nu de Backpack site 2 jaar financieren.

[quote:cd27a07a40="hydro"]:D Of je vraagt wat mensen in een chatgroep op iChat om te klikken, zo kunnen we nu de Backpack site 2 jaar financieren.[/quote:cd27a07a40]

ik klik ook wel even een paar keer op backpack :)…
(zit er trouwens een limiet op hoe vaak je kan klikken?)

mijn google adds staan trouwens hier: http://gallery.addyboy.info :innocent:

BackPack ?? wat is dat ?? :D

[quote:98a4e4c547="hydro"]:D Of je vraagt wat mensen in een chatgroep op iChat om te klikken, zo kunnen we nu de Backpack site 2 jaar financieren.[/quote:98a4e4c547]

weet jij trouwens hoe je zelf kiest wat voor links je wilt?

[quote:8142702a06="hydro"]:D Of je vraagt wat mensen in een chatgroep op iChat om te klikken, zo kunnen we nu de Backpack site 2 jaar financieren.[/quote:8142702a06]

haha… geweldig… bij de feedback site heb je de volgende reclames:

Zoek je een leuke Date?
Word nu Gratis Member Duizenden members wachten op je!
Twijfel over (ex)partner?
Na ons onderzoek geen twijfel meer. Lees snel verder!

Wedde dat daar veel mensen op klikken :d

[quote:5fbc8764ad="MacThijn"]Wedde dat daar veel mensen op klikken :d[/quote:5fbc8764ad]

offtopic… maar online daten… dat lijkt mij zooo niks… haha… bedoel… kom nou… :roll:
Maar misschien als je geluk hebt… :?
Kleine kans…
(ik ga liever een avondje uit :D)

"living for the weekend" :)

dankje voor de kliks.. is het jullie trouwens opgevallen dat je de ene keer veel meer verdiend dan de andere keer.. weten jullie hoe het systeem precies werkt? Met meer pageviews verdien je meer geld?

Het hangt af van de link wat je verdient, dus aan een link van een bedrijf dat meer betaalt aan google verdien je meer.

Daaf

addyboy en hydro, ik heb op jullie sites lekker zitten op de Google ads :)

ik zit me af te vragen waarom de moderators van Macosx.nl eigenlijk geen Googel ads plaatsen en dan de leden vragen regelmatig te klikken. NOOIT meer genoeg geld voor servers en bandbreedte! :) :) :) 150 tot 200 mensen online op een willekeurig moment van de dag, nou, dan kunnen ze binnenkort personeel aannemen...

[quote:5e9ba84764="iljavanroon"]addyboy en hydro, ik heb op jullie sites lekker zitten op de Google ads :)[/quote:5e9ba84764]

aaah… dankje… heb jij nog google adds die ik kan klikken… dan maken we een klik op elkaars google adds topic :slight_smile:

[quote:245b8b3cee="D&Fsoft(Daaf)"]Het hangt af van de link wat je verdient, dus aan een link van een bedrijf dat meer betaalt aan google verdien je meer.

Daaf[/quote:245b8b3cee]

ahhaaa… vandaar dat ik op een dag opeens aan 4 kliks 1 dollar nog wat verdiende…